کد خبر : 825
دیدگاه‌ها برای برگزاری کارگاه آموزشی اطفاء حریق در سازمان اتوبوسرانی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 12:09
-

برگزاری کارگاه آموزشی اطفاء حریق در سازمان اتوبوسرانی سبزوار

سبزواریان.کام: مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: یک دوره آموزشی اطفاء حریق با هدف ارتقای سطح آگاهی بیشتر  رانندگان سازمان اتوبوسرانی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با بیان مطلب فوق افزود: در این دوره آموزشی که به همت سازمان اتوبوسرانی و با بهره گیری از کارشناس مجرب سازمان

fire-01سبزواریان.کام: مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: یک دوره آموزشی اطفاء حریق با هدف ارتقای سطح آگاهی بیشتر  رانندگان سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با بیان مطلب فوق افزود: در این دوره آموزشی که به همت سازمان اتوبوسرانی و با بهره گیری از کارشناس مجرب سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل سالن اجتماعات سازمان اتوبوسرانی برگزار شد، ۱۰۰ نفر از رانندگان سازمان در دو گروه ۵۰ نفره در دو جلسه با آموزش های لازم را زمینه اطفا حریق آشنا شدند.

وی گفت: در این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با پدیده آتش سوزی و رفتارهای مناسب فردی و گروهی هنگام وقوع حادثه و پس از آن، راهکارهای مقابله با حریق و اطفای آن را نیز بصورت عملی فرا گرفتند.

مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: این کلاس های آموزشی در موضوعات مختلف برای کارکنان و خانواده های آنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.