کد خبر : 26194
دیدگاه‌ها برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی برای دانش آموزان سبزواری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 19:39
-

برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی برای دانش آموزان سبزواری

خبرگزاری صدا و سیما کلاس‌های آموزش مجازی برای دانش آموزان مقطع متوسطه سبزوار در حال برگزاری است. با همکاری مشترک مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری و آموزش پرورش سبزوار امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین در بستر وب (به‌صورت وبینار) برای مدارس متوسطه سبزوار ایجاد شد. مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بنا به اعلام مدیریت

خبرگزاری صدا و سیما

کلاس‌های آموزش مجازی برای دانش آموزان مقطع متوسطه سبزوار در حال برگزاری است.

با همکاری مشترک مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری و آموزش پرورش سبزوار امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین در بستر وب (به‌صورت وبینار) برای مدارس متوسطه سبزوار ایجاد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بنا به اعلام مدیریت آموزش‌وپرورش سبزوار امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین در بستر وب (به‌صورت وبینار) برای مدارس متوسطه سبزوار با توجه به وقفه آموزشی ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت آموزش‌های برخط و تعامل دوطرفه با دانش آموزان با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد شد.

تسنیمی افزود: این آموزش‌ها به‌ویژه در پایه دوازدهم که امتحان نهایی و کنکور را در پیش دارند مدنظر قرار گرفته که با استقبال مدیران و دبیران روبه‌رو شده است به‌طوری‌که در هفته جاری بیش از ۳۵ کلاس برگزار و در هفته آینده نیز رزرو ساعت‌ها انجام شده است.

وی گفت: به کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری مدرسه مجازی حکیم به آدرس hvs.hsu.ac.ir راه‌اندازی و در اختیار مدیران مدرسه قرار گرفته است و در بستر این سامانه، مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس می‌توانند فعالیت‌های آموزشی خود را به‌صورت آنلاین و آفلاین انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.