کد خبر : 23431
دیدگاه‌ها برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 13:00
-

برگزاری کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در سبزوار

واحد مرکزی خبر نخستین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود. دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی گفت: در این کنفرانس، پژوهشگران و صنعتگرانی از سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه و چین حضور دارند. دکتر رضا روشن‌فکر افزود: این رویداد

واحد مرکزی خبر

نخستین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی گفت: در این کنفرانس، پژوهشگران و صنعتگرانی از سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه و چین حضور دارند.

دکتر رضا روشن‌فکر افزود: این رویداد بین‌المللی با همکاری شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کنفرانس تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی از بخش‌های مختلف صنایع از قبیل صنعت فولاد، سیمان، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، کشاورزی، صنایع دفاع، شرکت‌های بازرگانی و همچنین اساتید و دانش‌پژوهان فعال در حوزه موتورها و ژنراتورهای الکتریکی حضور خواهند داشت.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در سطح بین‌المللی است که توسط مجرب‌ترین متخصصین صنعت موتور و ژنراتور الکتریکی ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: براساس زمان‌بندی صورت گرفته آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس تا ۲۵ آبان ماه سال جاری است.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‌المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی یادآور شد: هم‌زمان با برپایی این کنفرانس، نمایشگاه جانبی از توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه صنایع مرتبط با مشارکت کشورهای صاحب‌نام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.