کد خبر : 20331
دیدگاه‌ها برای بزرگ‌ترین همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 9:05
-

بزرگ‌ترین همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سبزوار برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: هم‌زمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، بزرگ‌ترین همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سبزوار برگزار خواهد شد. رضا پرستش با بیان این مطلب افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ کهن و آموزه‌های دینی ملت ایران دارد و گسترش آن منجر به ارتقای روحیه

مدیر فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: هم‌زمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، بزرگ‌ترین همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سبزوار برگزار خواهد شد.

رضا پرستش با بیان این مطلب افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ کهن و آموزه‌های دینی ملت ایران دارد و گسترش آن منجر به ارتقای روحیه و منش پهلوانی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار بیش از ۳۰ نفر از مرشدان مطرح کشور در کنار یکدیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت، اظهار کرد: در این همایش بیش از ۱۵۰ نفر از مرشدان، پهلوانان و نام‌آوران کشوری حضور خواهند داشت.

او بیان کرد: به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری سبزوار و هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، این همایش روز جمعه ۳۱ خردادماه ساعت ۲۱ در محل تالار روباز پارک سلامت برگزار می‌شود.

پرستش ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در سطح جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان را ازجمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: در این همایش گروهای هنری و فرهنگی سبزوار نیز به اجرای موسیقی سنتی و آیینی خواهند پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.