کد خبر : 25329
دیدگاه‌ها برای بسیج سبزوار به ۱۴۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 16:59
-

بسیج سبزوار به ۱۴۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه کرد

ایرنا طی دهه مبارک فجر یک هزار و ۴۰۰ نفر از شهروندان سبزوار از خدمات رایگان پزشکی بسیج این شهرستان بهره‌مند شدند. مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی سبزوار گفت: این خدمات در درمانگاه امام حسین (ع) این شهر و همچنین با اعزام ۲ گروه پزشکی در مناطق حاشیه شهر ارائه شد. رمضانعلی اخوان افزود: علاوه

ایرنا

طی دهه مبارک فجر یک هزار و ۴۰۰ نفر از شهروندان سبزوار از خدمات رایگان پزشکی بسیج این شهرستان بهره‌مند شدند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی سبزوار گفت: این خدمات در درمانگاه امام حسین (ع) این شهر و همچنین با اعزام ۲ گروه پزشکی در مناطق حاشیه شهر ارائه شد.

رمضانعلی اخوان افزود: علاوه بر حضور پزشکان عمومی درمانگاه امام حسین (ع) ۲ تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، روانشناس، متخصص تغذیه و بهداشت، دندان‌پزشک، پرستار و بهیار به بیماران مناطق حاشیه شهر سبزوار  خدمات ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این چارچوب یک هزار و ۱۷۹ نفر توسط پزشکان عمومی در درمانگاه امام حسین (ع) معاینه شدند و ۲۲۱ خدمت پزشکی در مناطق حاشیه شهر به بیماران ارائه شد.

براساس آمار اعلام شده، سبزوار پس از کلان‌شهر مشهد رتبه دوم حاشیه‌نشینی در استان خراسان رضوی را دارد و حدود ۲۵ درصد از جمعیت ۲۳۰ هزار نفری و ۵۲۰ هکتار از مجموع سه هزار و ۴۰۰ هکتاری این شهرستان درگیر معضل حاشیه‌نشینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.