کد خبر : 21151
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از دو مرکز نوآوری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 17:14
-

بهره‌برداری از دو مرکز نوآوری در سبزوار

واحد مرکزی خبر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دو مرکز نوآوری در دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه علوم پزشکی تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. سبحانی فر امروز در نشست پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان‌های سبزوار افزود: این دو مرکز قرار است با حضور ستاری فر معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد. وی

واحد مرکزی خبر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دو مرکز نوآوری در دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه علوم پزشکی تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سبحانی فر امروز در نشست پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان‌های سبزوار افزود: این دو مرکز قرار است با حضور ستاری فر معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه زیرساخت‌های بخش سلامت با همکاری و همراهی فرماندار سبزوار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده است، گفت: در گردشگری سلامت در داخل کشور سالانه تعداد زیادی از بیماران از استان‌های هم‌جوار به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت مجتمع داروسازی طاها سبزوار، افزود: هم‌اکنون دو محصول این مجتمع به تولید رسیده و درحال‌توسعه در بخش‌های مختلف است.

 سبحانی فر در ادامه سبزوار را یکی از قطب تولید گیاهان دارویی در کشور اعلام کرد و گفت: این شهرستان به‌عنوان یکی از ۹ قطب تولید گیاهان دارویی در کشور شناخته شده و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی به دنبال جذب سرمایه‌گذار در بخش تولید گیاهان دارویی هستیم.

وی افزود: مجوز ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در سبزوار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.