کد خبر : 24240
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری جاده ابریشم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 9:40
-

بهره‌برداری از فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری جاده ابریشم

ایمنا رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: تا دو هفته آینده فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم به بهره‌برداری می‌رسد. مجید استیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: طول مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم ۴.۲ هکتار است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طبق برنامه

ایمنا

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: تا دو هفته آینده فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم به بهره‌برداری می‌رسد.

مجید استیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: طول مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه بزرگراه ابریشم ۴.۲ هکتار است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروی‌های عمران شهری در حال آسفالت فاز نخست این مسیر به مساحت دو هکتار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هستند و این عملیات تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار تأکید کرد: پس از عملیات آسفالت، کار نصب ۲۰۰ عدد تیر پارکی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۴۰ میلیون تومان، نصب ۲۵ عدد نیکمت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان و احداث فضای سبز و کاشت درخت در فاز نخست در این مسیر آغاز می‌شود.

استیری گفت: در فاز نخست این پروژه ۱۲ هزار مترمربع از تقاطع بلوار توحید شهر تا تقاطع خیابان دانشگاه جدول‌گذاری شده و جهت تکمیل هر چه سریع‌تر این مسیر، ماسه‌ریزی، تسطیح و زیرسازی آن نیز در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این طرح گام‌های مؤثری در توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط، شادابی و سلامت شهروندان برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.