کد خبر : 9642
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از ۷ پروژه مخابراتی در سبزوار همزمان با هفته دولت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 20:01
-

بهره‌برداری از ۷ پروژه مخابراتی در سبزوار همزمان با هفته دولت

سبزواریان: رئیس اداره مخابرات سبزوار از بهره‌برداری از هفت پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد. کاظم نیکومنش در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بهره‌برداری از هفت پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از هشت سایت اینترنت پرسرعت همراه ۳G، بهره‌برداری از یک هزار

mokhaberat01سبزواریان: رئیس اداره مخابرات سبزوار از بهره‌برداری از هفت پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

کاظم نیکومنش در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بهره‌برداری از هفت پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از هشت سایت اینترنت پرسرعت همراه ۳G، بهره‌برداری از یک هزار و ۲۶۸ پورت ADSL، توسعه پورت تلفن ثابت، بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی و راه‌اندازی سایت جاده‌ای همراه اول می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از هشت سایت اینترنت پر سرعت تلفن همراه G3 در شهرستان سبزوار تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

نیکومنش با اشاره به اجرای طرح توسعه ADSL در سطح شهرستان سبزوار خاطرنشان کرد: این پروژه با یک هزار و ۲۶۸ پورت و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی به بهره‌برداری از طرح توسعه پورت تلفن ثابت نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز به تعداد ۳۰۹ پورت تلفن ثابت و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال اجرا شده است.

رئیس اداره مخابرات سبزوار با بیان اینکه طرح‌های زیرساختی خوبی در زمینه ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه شبکه موبایل در راستای راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه صورت گرفته است، گفت: تجهیزات این پروژه زیرساختی از طریق شرکت مخابرات تامین شد که همزمان با هفته دولت این پروژه زیرساختی نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه سایت جاده‌ای همراه اول در این هفته در ارتفاعات بید و برغمد سبزوار تحت عنوان «چشمه آهو» گفت: با اجرای این پروژه پوشش آنتن‌دهی همراه اول در این منطقه تقویت می‌شود.

نیکومنش به راه‌اندازی سایت BTS در روستای خسروجرد سبزوار نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۱۰ سایت تقویت‌کننده تلفن همراه در روستاهای مختلف سطح شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان از بهره‌برداری از پروژه سایت تلفن همراه ویژه شهر سلطان‌آباد از توابع شهرستان خوشاب نیز خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.