کد خبر : 9577
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۳ پروژه عمرانی سبزوار در هفته دولت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 17:41
-

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۳ پروژه عمرانی سبزوار در هفته دولت

سبزواریان: فرماندار سبزوار از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۳ پروژه عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، احمد براداران صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بهره‌برداری از ۹۳ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در سبزوار اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۶۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون

ahmad-baradaran02سبزواریان: فرماندار سبزوار از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۳ پروژه عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، احمد براداران صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بهره‌برداری از ۹۳ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در سبزوار اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۶۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال احداث و همزمان با هفته دولت در شهرستان سبزوار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، ۷۷ پروژه مربوط به طرح‌های نیمه تمام است که در این هفته با اعتباری بالغ بر ۳۵۹ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این هفته نیز ۱۶ پروژه کلنگ‌زنی شده با اعتباری بالغ بر ۲۰۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شامل پروژه‌های بهداشت و درمان، اصلاح و توسعه معابر شهری، راه روستایی، مجتمع‌های آبرسانی، فضاهای آموزشی، جهاد کشاورزی و دامپروری، مجتمع خدمات بهزیستی و واحدهای مددجویان، پروژه‌های ورزشی و آب و برق و گاز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه بیشترین سهم پروژه‌ها در این هفته متعلق به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با ۸۷ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال، شرکت گاز با ۷۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال و آبفای شهری با ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

برادران با بیان اینکه بالغ بر ۱۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز در هفته دولت پیش‌بینی و اجرا می‌شود، گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادارات دولتی، آذین‌بندی ادارات، تبلیغات محیطی، برگزاری یادواره ۳۴ شهید کارمند، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برپایی هفت نمایشگاه آثار دستی با کمک اداره ارشاد اسلامی شهرستان، برگزاری ۳۸ مسابقه ورزشی و ۲۱ مسابقه علمی و فرهنگی و برگزاری ۱۵ برنامه پیاده‌روی خانوادگی و کوهنوردی از جمله برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به حضور کاروان سفیران سلامت همزمان با هفته دولت در شهرستان سبزوار یادآور شد:این کاروان در بخش روداب سبزوار مستقر می‌شود و به ارائه خدمات درمانی به نیازمندان می‌پردازد.

برادران با اشاره به استقرار اورژانس هوایی همزمان با هفته دولت در شهرستان عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته محل استقرار بالگرد امداد هوایی شهرستان در محل بیمارستان واسعی سبزوار در حال ساخت است و شرایط برای استقرار این نیاز مهم در غرب خراسان رضوی فراهم شده است.

فرماندار سبزوار فرا رسیدن هفته دولت را بهترین فرصت برای نشان دادن دستاوردهای نظامی اسلامی دانست و افزود: رسانه‌ها بهترین پل ارتباطی بین مردم و دولت برای اطلاع‌رسانی این خدمات هستند و نقش بسزایی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها در حقیقت سرمایه اجتماعی مهمی برای نظام و حاکمیت هستند، تصریح کرد: انتظار ما دولتی‌ها از این نهادهای اجتماعی پیگیری مطالبات مردمی و گوشزد آن به مسئولان در سایه اخلاق‌مداری، رعایت شئونات و نقد حرفه‌ای است.

برادران با اشاره به اینکه انتقاد سازنده سبب پیشرفت کشور می‌شود، افزود: متاسفانه امروز یکی از نقدهایی که در حوزه رسانه‌ای مورد بحث قرار گرفته مسئله صدا و سیما به عنوان یکی از ارکان مهم حاکمیتی نظام است لذا صدا و سیما باید در مسیر بی طرف و در راستای اهداف نظام اسلامی گام بردارد.

وی یادآور شد: متاسفانه این سازمان در راستای اهداف برخی جناح‌های سیاسی قدم برمی‌دارد که انتظار ما به عنوان دولت تصحیح این روش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.