کد خبر : 9494
دیدگاه‌ها برای بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی ششتمد سبزوار از نعمت برق بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:21
-

بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی ششتمد سبزوار از نعمت برق

سبزواریان: رئیس اداره برق سبزوار از بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی بخش ششتمد این شهرستان از نعمت برق خبر داد. هادی انبیایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی در بخش ششتمد از نعمت برق اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم ما انتقال تقویت شبکه برق در روستاهای پر جمعیتی

سبزواریان: رئیس اداره برق سبزوار از بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی بخش ششتمد این شهرستان از نعمت برق خبر داد.

هادی انبیایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بهره‌مندی ۲ هزار خانوار روستایی در بخش ششتمد از نعمت برق اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم ما انتقال تقویت شبکه برق در روستاهای پر جمعیتی مانند مچ در این بخش بود که اینکار با انتقال برق از سمت محور سبزوار-بردسکن صورت گرفت.

رئیس اداره برق سبزوار افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه انتقال به روستای مچ و روستاهای اطراف آن کشیده شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژ سبب افزایش پایداری شبکه و کاهش افت ولتاژ برق در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در حوزه برق رسانی در منطقه روستایی مچ ششتمد صورت گرفته استقرار دو دستگاه ترانس برق در این منطقه است که سبب افزایش انتقال انرژی به روستاهای اطراف و کاهش افت ولتاژ می‌شود.

انبیایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه بیش از ۲ هزار خانوار در این منطقه از بخش ششتمد سبزوار از برق دارای ولتاژ عالی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ما در منطقه ششتمد سبزوار مشکلی در حوزه برق‌رسانی نداریم و با توجه به بهتر شدن وضعیت اعتبارات امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت روشنایی معابر مناطق روستایی را نیز تکمیل و تعویض کنیم.

رئیس اداره برق سبزوار با اشاره به بهره‌بردای از طرح‌های مختلف در هفته دولت افزود: در این هفته پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر جهاد کشاورزی و شبکه بلوار هشت بهشت سبزوار و روشنایی آن به بهره‌برداری می‌رسد که در کنار این پروژه نیز چندین پروژه در مناطق مختلف شهرستان به صورت همزمان رونمایی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.