کد خبر : 20608
دیدگاه‌ها برای بهره‌مندی ۵۹۱۴ ایثارگر سبزواری از خدمات سامانه برخط بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 11:23
-

بهره‌مندی ۵۹۱۴ ایثارگر سبزواری از خدمات سامانه برخط

ایثار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از پنج هزار و ۹۱۴ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران سبزواری از خدمات سامانه برخط بهره‌مند شده‌اند. مهدی محتشم چهارشنبه پنجم تیرماه با اعلام این خبر گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر از جامعه ایثارگری سبزوار تحت پوشش بنیاد

ایثار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از پنج هزار و ۹۱۴ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران سبزواری از خدمات سامانه برخط بهره‌مند شده‌اند.

مهدی محتشم چهارشنبه پنجم تیرماه با اعلام این خبر گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر از جامعه ایثارگری سبزوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان است که ۹۴۷ پرونده مربوط به شهدا، سه هزار و ۱۵۶ پرونده مربوط به جانبازان و ۲۶۵ پرونده مربوط به آزادگان در این نهاد مقدس موجود است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار به اهم فعالیت‌های حوزه تعاون این نهاد اشاره کرد و گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، مسکن ایثارگران، ارائه خدمات برخط جهت صدور کارت، بهسازی گلزار شهدا و اجرای طرح سپاس مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه تعاون بنیاد سبزوار در سه ماه اول سال ۹۸ بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۲۷ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران صورت گرفته است، افزود: مسئولان شهرستان با حضور در منازل شهدا و ایثارگران علاوه بر تجلیل از فداکاری مشکلات آنان را موردبررسی قرار داده که این دیدارها در قالب طرح سپاس انجام شده  که در همین راستا ۴۰ دیدار با همسران جانباز متوفی، ۲۱ دیدار با همسران شهید، ۱۰۵ دیدار با والدین شهید، ۱۶۱ دیدار با جانبازان انجام شده است.

محتشم در خصوص ارائه تسهیلات به ایثارگران گفت: در این زمان مذکور بنیاد سبزوار  از ۱۷۶ مورد وام مسکن در اختیار داشته که ۸۶ مورد آن را جذب و مابقی وام‌ها، ایثارگران به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی به مهم‌ترین دغدغه ایثارگران که اشتغال فرزندانشان است، اشاره کرد و افزود: در راستای ارتقا مهارت کارآفرینی و ایجاد اشتغال ۲ نفر از ایثارگران از وام اشتغال بهره‌مند و همچنین ۴۰ نفر دیگر از خانواده شهدا و ایثارگران با ثبت‌نام در سامانه برخط متقاضی این وام هستند.

رئیس بنیاد سبزوار با بیان اینکه ایثارگران درخواست‌های خود را از طریق سامانه برخط به ثبت می‌رسانند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار و ۹۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در سامانه برخط ثبت‌نام و رمز خود را دریافت کرده‌اند که بیشترین درخواست‌های ثبت شده شامل  ۹۹۰ مورد وام مسکن، ۹۰۰ مورد ثبت بیکاری و چهار هزار و ۲۴ مورد صدور کارت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.