کد خبر : 22957
دیدگاه‌ها برای بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 19:00
-

بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کشور است

ایرنا جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کنونی کشور است چنانکه در جنگ تحمیلی با مقاومت و وحدت ملی دشمنان تا بن دندان مسلح را شکست دادیم. سردار احمد شفائی در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: امروز

ایرنا

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس راهکار حل مشکلات کنونی کشور است چنانکه در جنگ تحمیلی با مقاومت و وحدت ملی دشمنان تا بن دندان مسلح را شکست دادیم.

سردار احمد شفائی در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: امروز تلاش دشمن تضعیف و به بن‌بست رساندن انقلاب است که با الگو قرار دادن دفاع مقدس توطئه دشمن نقش بر آب می‌شود.

وی اضافه کرد: تنها راه‌حل مشکلات کنونی کشور، فرهنگ دفاع مقدس است چنان‌که هر جا از این فرهنگ فاصله گرفتیم آسیب دیده‌ایم لذا در توجه و اهتمام به فرهنگ دفاع مقدس نباید کوتاهی کنیم.

 جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دفاع مقدس بیانگر ظرفیت اعتقادی و معنوی ملت ایران بود که به سبب حقانیت آن پیوسته زنده است و روح فداکاری و فرهنگ شهادت‌طلبی دفاع مقدس در کالبد جامعه ما نهادینه شده است.

سردار شفائی افزود: در شرایطی که مخالفان و معاندان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را پدیده‌ای بی‌نظیر و باشکوه در طول تاریخ سیاسی اسلام و ایران می‌دانند باید برای ترویج دفاع مقدس به نسل‌های امروز و فردا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به همه آزادیخواهان جهان آموخت هیچ مسئله غیرممکنی وجود ندارد و همچنین پیروزی بر دشمنی که از حمایت همه ابرقدرت‌ها برخوردار بود سبب افزایش حس میهن‌دوستی ایرانیان شد.

او با اشاره به این‌که در جنگ تحمیلی با دشمنی توانمند و تجهیز شده روبه‌رو بودیم افزود: غرور ملی ناشی از دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی و چشمه زاینده امید است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و سرهنگ هادی موحدنیا به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.