کد خبر : 16958
دیدگاه‌ها برای بهره مندی ۳هزار بیمار دیابتی از خدمات تخصصی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 11:41
-

بهره مندی ۳هزار بیمار دیابتی از خدمات تخصصی در سبزوار

خدمات پزشکی،پرستاری و آموزشی به ۳ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های تخصصی دیابت درسبزوارو شهرستان های تابعه ارائه می شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت:خدمات پزشکی،پرستاری و آموزشی به ۳ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های تخصصی دیابت درسبزوارو شهرستان های تابعه ارائه می شود. دکتر محمد نعمت شاهی با اشاره به روند

خدمات پزشکی،پرستاری و آموزشی به ۳ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های تخصصی دیابت درسبزوارو شهرستان های تابعه ارائه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت:خدمات پزشکی،پرستاری و آموزشی به ۳ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های تخصصی دیابت درسبزوارو شهرستان های تابعه ارائه می شود.
دکتر محمد نعمت شاهی با اشاره به روند رو به رشد شیوع بیماری دیابت و عوارض ناشی از آن،افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با راه اندازی ۲ دو کلینیک تخصصی دیابت در مراکز درمانی تابعه به ۳ هزار بیمار دیابتی خدمات پزشکی،پرستاری و آموزشی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه آموزش سبک زندگی، پیگیری روند درمان و ارزیابی و کنترل عوارض بیماری دیابت از جمله خدماتی است که ارائه می شود،افزود:کلینیک های تخصصی دیابت دانشگاه با حضور متخصصان داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان، نفرولوژی، کارشناس پرستاری و کارشناس تغذیه وهمچنین متخصص روانپزشکی به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی در تلاش هستند تا امکانات کافی در سطح پیشگیری و درمان  را با ارائه خدمات مطلوب برای بیماران دیابتی ‏فراهم سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.