کد خبر : 16313
دیدگاه‌ها برای بهروز نعمتی: پیامک هایی با متن های تهدید آمیز، توهین ‌‌و فحش به وفور برای ما ارسال می شود/ فیضی: می‌گویند مجلس دارالمنافقین است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 11:36
-

بهروز نعمتی: پیامک هایی با متن های تهدید آمیز، توهین ‌‌و فحش به وفور برای ما ارسال می شود/ فیضی: می‌گویند مجلس دارالمنافقین است

نمایندگان تهران و اردبیل از دریافت پیامک‌های تهدید آمیز بعد از تصویب CFT خبر دادند. دو تن از نمایندگان مجلس اعلام کردند که بعد از تصویب CFT پیامک‌های تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند. بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز قبل و بعد از تصویب CFT به گفت: قبل و بعد از تصویب

نمایندگان تهران و اردبیل از دریافت پیامک‌های تهدید آمیز بعد از تصویب CFT خبر دادند.
دو تن از نمایندگان مجلس اعلام کردند که بعد از تصویب CFT پیامک‌های تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز قبل و بعد از تصویب CFT به گفت: قبل و بعد از تصویب لایحه، پیام‌های تهدیدآمیز برای ما ارسال شده است و دوستان در نهادهای ذی‌ربط باید این مسئله را بررسی کنند.

نماینده تهران در مجلس  در موردبررسی این موضوع در هیئت‌رئیسه اظهار داشت: اگر نمایندگان درخواستی برای ورود هیئت ریسه به این موضوع داشته باشند ما ورود می‌کنیم ولی هنوز چنین درخواستی از طرف نمایندگان مطرح نشده است.

نعمتی بیان کرد: برای بنده که در موافقت با لایحه صحبت کردم پیامک‌های با متن‌های تهدیدآمیز، توهین و فحش به‌وفور ارسال می‌شود که جای تأسف دارد.

همچنین محمد فیضی نماینده اردبیل نیز که در موافقت با این لایحه صحبت کرد گفت: روزانه بالای ۵۰۰ پیامک با متن‌های توهین، تهدید و افترا و تهمت دریافت می‌کنم. جالب است که این پیامک‌ها به نام برای من ارسال می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات اظهار داشت: ما از هیئت‌رئیسه مجلس می‌خواهیم که به این موضوع ورود پیدا کند. در پیامک‌ها از مجلس به‌عنوان دارالمنافقین نام برده شده است و لازم است هیئت ریسه پیگیری‌های لازم را انجام دهد، مجلس خانه ملت است و دارالمنافقین  جاهای است که این افکار تولید می‌شود.

فیضی بیان کرد: مثلاً برای خود من واژه‌های همانند «ابله، خائن به وطن، در انتخابات بعدی به خدمتت می‌رسیم، فکر نکن که همدیگر را ملاقات نمی‌کنیم» در پیامک‌ها به‌کاربرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مثلاً در پیامک‌ها نوشته شده است «خفت و خواری در این دنیا و عذاب آخرت قسمتتان شود، انشاالله  پولی که از طریق نمایندگانی دریافت می‌کنید خرج دوا و درمان شود، فیضی جون باطن خودت را نمایان کردی، انشاالله جایگاهت جای لعن ابدی باشد»

این عضو فراکسیون امید گفت: قرار نیست تصمیمی را که اکثریت مردم گرفته‌اند عده‌ای آن را زیر سؤال ببرند چراکه بدنه مردم از تصویب CFT راضی هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.