کد خبر : 9321
دیدگاه‌ها برای بهزیستی کشور و شهرداری سبزوار تفاهم نامه همکاری امضا کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 8:48
-

بهزیستی کشور و شهرداری سبزوار تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سبزواریان: سازمان بهزیستی کشور و شهرداری سبزوار در راستای ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف در سکونتگاه های غیررسمی عیدگاه و نیروگاه شهرستان سبزوار تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در راستای قانون ساماندهی مناطق حاشیه نشین مصوب سال ۱۳۸۳ و همچنین سند جامع بازآفرینی محدوده ها و محله های هدف

سبزواریان: سازمان بهزیستی کشور و شهرداری سبزوار در راستای ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف در سکونتگاه های غیررسمی عیدگاه و نیروگاه شهرستان سبزوار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در راستای قانون ساماندهی مناطق حاشیه نشین مصوب سال ۱۳۸۳ و همچنین سند جامع بازآفرینی محدوده ها و محله های هدف احیا و بهسازی در شهریور ماه ۱۳۹۳ مصوب هیات وزیران و پیرو بازدید ریاست وقت سازمان بهزیستی کشور در سال ۹۳ از شهرستان سبزوار به عنوان پایلوت کشوری و ملی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی و بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات و نیز بازدید معاون امور اجتماعی و نماینده فرهنگی سازمان و گزارش ارسالی به شورای معاونین سازمان در زمینه عملیاتی نمودن برنامه های پیشنهادی این تفاهم نامه فی مابین معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و شهرداری سبزوار منعقد شد.

شناسایی و ساماندهی آسیب های اجتماعی، آگاه سازی و آموزش جامعه هدف، ارتقا کیفیت جامعه هدف، ارائه خدمات توانمندسازی به جامعه هدف، مناسب سازی فضای اجتماعی، جلب مشارکت های مردمی و بهره گیری از سازمان های مردم نهاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی در ابعاد ارتقایی و سطوح پیشگیرانه از جمله اهداف این تفاهم نامه می باشد.

مدت این تفاهم نامه از زمان شروع به مدت ۵ سال می باشد که از تاریخ ۱۴/۵/۹۴ تا پایان ۱۴/۵/۹۹ تعیین می گردد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

این تفاهم نامه در ۹ ماده و ۲ تبصره در تاریخ ۱۴ مرداماه به امضای دکتر حبیب اله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور، دکتر حسن پارسی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه سبزوار و دکتر محمد علی طالبی شهردار و دبیر ستاد بازآفینی پایدار محلات هدف سبزوار رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.