تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1393 - 11:47
-

به افتخار مردم با فرهنگ شهرم

دیشب افتخاری نصیبم شد تا همراه با خانواده بازی تیم ملی در مقابل تیم قدرتمند آرژانتین را در کنار همشهریان عزیزم در پارک سلامت تماشا کنم. جدا از بازی زیبا و غرور آفرین بروبچه های تیم ملی نکته ای دیگر باعث شد تا به همشهریان عزیز ودوست داشتنی شهرم، خصوصاً زنان و مردان جوان و

قاسم دارینی

قاسم دارینی

دیشب افتخاری نصیبم شد تا همراه با خانواده بازی تیم ملی در مقابل تیم قدرتمند آرژانتین را در کنار همشهریان عزیزم در پارک سلامت تماشا کنم.
جدا از بازی زیبا و غرور آفرین بروبچه های تیم ملی نکته ای دیگر باعث شد تا به همشهریان عزیز ودوست داشتنی شهرم، خصوصاً زنان و مردان جوان و با فرهنگ این دیار همیشه سربدار عرض ارادتی بنمایم.

درست در روزهایی که حاشیه های حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه والیبال در تیتر رسانه هاست؛ هزاران نفر از زنان ومردان سبزواری در یک جمع صمیمی و دوست داشتنی و فضایی مملو از ادب ومهربانی به تماشای حساسترین بازی تیم کشورشان می نشینند.
دیشب در واقع سبزوار الگویی بود برای ایران همیشه سر فراز. دیشب سبزواری ها مفهوم « سبزوار، شهر دیرینه های پایدار » را معنی کردند.

درود بر خانواده های عزیز سبزواری؛ درود بر دختران و پسران با فرهنگ و مودب شهرم.
درود بر نیروی انتظامی صبور.
درود بر اعضای محترم شورای اسلامی شهر خصوصاً رییس و اعضای محترم کمسیون فرهنگی؛ و درود بر همکاران خدوم و زحمتکشم در شهرداری سبزوار بخاطر این ضیافت زیبا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک تماشاگر فوتبال یکشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

یکی از بهترین روش های فرهنگ سازی همین است که در نمایش مسابقات فوتبال در پارک سلامت انجام شد. نمی دانم چه کسی این پیشنهاد را داده است اما هرکس بوده آدمی فهمیده است. با این کار تابوی زن برای مرد و مرد برای زن از بین می رود و همانطور که شاهد بودیم خانم ها در نهایت وقار و آقایان در نهایت ادب در مراسم شرکت کردند و هیچ مشکلی برای کسی بوجود نیامد. من به سهم خودم از دست اندرکارانی که سبب این اجتماع شدند تشکر می کنم و امیدوارم بازهم شاهد این چنین مراسمی باشیم.

ناشناس دوشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

پیشنهاد این طرح از طرف آقای مقصودی وتصویب کمسیون فرهنگی شورا بوده است

طرفدار فوتبال سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

با سلام تا جایی که من میدونم این کار به پیشنهد اقای مجرد و با حمایت شهدار محترم و اعضای محترم شورای شهر برگزار میشه و اجرای این کار با شخص اقای مجرد هست ممنونم اقای مجرد ممنون از شهردار و اعضای شورای شهر

نظرات بسته شده است.