کد خبر : 16799
دیدگاه‌ها برای به جای سندهای غربی اسناد لانه جاسوس برای دانش‌آموزان تدریس شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 11:40
-

به جای سندهای غربی اسناد لانه جاسوس برای دانش‌آموزان تدریس شود

حجت الاسلام علی خداشاهی در مراسم اجتماع مردم و دانش آموزان شهر ششتمد گفت: دشمنان با بررسی احوالات کشور به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف هستند تا از این طریق در کشور نفوذ کرده وبه اهداف خود برسند. وی با بیان اینکه در بررسی اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی به این نتیجه می‌رسیم

حجت الاسلام علی خداشاهی در مراسم اجتماع مردم و دانش آموزان شهر ششتمد گفت: دشمنان با بررسی احوالات کشور به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف هستند تا از این طریق در کشور نفوذ کرده وبه اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه در بررسی اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی به این نتیجه می‌رسیم که دشمن از ابتدا به دنبال طرح‌ریزی برای منحرف کردن مسیر انقلاب داشته است، اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین اهداف دشمن منحرف کردن قشر دانش آموز و دانشجو از آرمان‌های اصیل انقلاب بوده و برای این هدف به دنبال نفوذ در این جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اهمیت مطالعه اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی در زمان تسخیر و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مطالعه آن‌ها تاکید کرد: امیدواریم روزی برسد که مسئولان این اسناد را به عنوان طرح درس برای دانش آموزان قرار دهند نه سند‌های غربی مانند ۲۰۳۰ و دیگر موارد مشابه را که می‌تواند راهکار نفوذ فرهنگی کشور شود.

وی با بیان اینکه در برخی موارد شاهد هستیم که تلاش‌هایی برای تشریح ملی مذهبیون در ابتدای انقلاب می‌شود، اشاره کرد: در اسناد لانه جاسوسی و زبان خود آمریکایی ارتباط آن‌ها با هم به وضوح شرح داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.