کد خبر : 18944
دیدگاه‌ها برای به عمل‌آوری محصول موز با برخورداری از اعتبارات مشاغل خانگی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 13:32
-

به عمل‌آوری محصول موز با برخورداری از اعتبارات مشاغل خانگی

ایلنا اولین گلخانه شهرستان سبزوار توانست با برخورداری از اعتبارات مشاغل خانگی برای اولین بار محصول موز را در فضای گلخانه ای این شهرستان بعمل آورد. رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سبزوار همراه با معاونت سیاسی فرمانداری و جمعی از کارآفرینان این شهرستان از گلخانه شمشاد طلایی بازدید کرد. مختاری درباره جزییات این

ایلنا

اولین گلخانه شهرستان سبزوار توانست با برخورداری از اعتبارات مشاغل خانگی برای اولین بار محصول موز را در فضای گلخانه ای این شهرستان بعمل آورد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سبزوار همراه با معاونت سیاسی فرمانداری و جمعی از کارآفرینان این شهرستان از گلخانه شمشاد طلایی بازدید کرد. مختاری درباره جزییات این خبر گفت: این گلخانه که با حمایت و اعتبارات مشاغل خانگی ایجاد و راه اندازی شده است  اولین گلخانه‌ای است که اقدام به تولید موز پاکستانی در شهرستان سبزوار کرده است.

وی در حاشیه این بازدید عنوان داشت: این گلخانه از اعتبارات  تسهیلات مشاغل خانگی سال ۱۳۹۶ استفاده و حمایت شده است و کارگاه کاملاً خانگی و توسط خانواده کلاته دولتی اداره و ۴ نفر بطور  مستقیم در این گلخانه فعالیت می کنند.

مدیر گلخانه شمشاد طلایی نیز با بیان نحوه کاشت و تجربه موفقیت آمیز کاشت درخت موز بصورت گلخانه‌ای  عنوان کرد: امیدوار است با حمایت دستگاه های مرتبط بتواند این فعالیت را توسعه و باعث اشتغال و درآمد زایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.