کد خبر : 18845
دیدگاه‌ها برای بودجه شهرداری سبزوار به شورای شهر ارسال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 14:40
-

بودجه شهرداری سبزوار به شورای شهر ارسال شد

دانا معاون مالی شهرداری سبزوار گفت: لایحه بودجه پیشنهادی ۲۹۷ میلیارد و ۱۷۳میلیون تومانی شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای شهر ارسال شد. سید عباس شبیری صبح امروز در در شورای شهر سبزوار با اعلام خبر ارسال بودجه شهرداری در سال ۹۸ افزود: در راستای تخصیص

دانا

معاون مالی شهرداری سبزوار گفت: لایحه بودجه پیشنهادی ۲۹۷ میلیارد و ۱۷۳میلیون تومانی شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای شهر ارسال شد.

سید عباس شبیری صبح امروز در در شورای شهر سبزوار با اعلام خبر ارسال بودجه شهرداری در سال ۹۸ افزود: در راستای تخصیص بهینه منابع و مصارف و کار آیی و اثربخشی فعالیت‌های شهرداری و ایجاد انضباط مالی، به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها و ماده ۲۳ آیین‌نامه مالی شهرداری و بخش‌نامه بودجه سال ۹۸ شهرداری‌های کشور ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بودجه شهرداری سبزوار تهیه و تنظیم شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی است، بودجه شهرداری در جلسات متعدد با حضور شهردار محترم سبزوار، معاونین و مدیران به‌طور دقیق کارشناسی و برای تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

او بیان کرد: تلاش کردیم در بودجه سال آینده ضمن توجه به مطالبات مردم، مشارکت و همراهی شهروندان و گسترش خدمات مطلوب، شهر را داشته باشیم.

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار همچنین ادامه داد: به‌موجب ماده ۲۵ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، بودجه شهرداری باید بر اساس برنامه‌ها، وظایف و فعالیت‌های مختلف و هزینه هریک از آن تنظیم گردد.

او در ادامه تصریح کرد: بودجه عمومی پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری سبزوار ۲۹۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان است و هزینه‌های تشکیل‌شده آن در دو بخش جاری و عمرانی است.

وی با اظهار اینکه هزینه‌های جاری بودجه عمومی پیشنهادی شهرداری سبزوار شامل دو وظیفه خدمات اداری و خدمات شهری است، بیان کرد: میزان هزینه در وظیفه خدمات اداری ۳۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان و میزان هزینه در وظیفه خدمات شهری ۱۴۴ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان است.

شبیری ادامه داد: در قسمت هزینه‌های وظیفه عمران شهری نیز مبلغ ۱۱۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان لحاظ شده همان‌طوری که در ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها نیز در خصوص نسبت بودجه عمرانی به کل بودجه شهرداری رعایت شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال آینده با همکاری و همراهی مردم و مدیران شهری حرکت در مسیر توسعه سبزوار را با توان و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.