کد خبر : 20753
دیدگاه‌ها برای بوستان سردار شهید پروانه به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 23:24
-

بوستان سردار شهید پروانه به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی، بوستان سردار شهید غلامرضا پروانه با حضور خانواده سردار شهید غلامرضا پروانه، شهردار سبزوار، اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری به بهره‌برداری رسید. همسر شهید پروانه در این مراسم گفت: بنده به نوبه خودم از حضور مردم و اقدامات شورا، شهرداری سبزوار، سپاه و مدیران شهری در مراسم تشییع و تدفین همسرم

طی مراسمی، بوستان سردار شهید غلامرضا پروانه با حضور خانواده سردار شهید غلامرضا پروانه، شهردار سبزوار، اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

همسر شهید پروانه در این مراسم گفت: بنده به نوبه خودم از حضور مردم و اقدامات شورا، شهرداری سبزوار، سپاه و مدیران شهری در مراسم تشییع و تدفین همسرم تشکر می‌کنم.

شهردار سبزوار هم در این مراسم بیان کرد: این بوستان که دارای حدود ۷ هکتار است، در راستای ارج نهادن و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار با همراهی شورا و همت شهرداری سبزوار به بهره‌برداری رسید.

سید علی کوشکی افزود: آماده‌سازی این بوستان از چند هفته قبل توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز با نورپردازی، احداث آب‌نما، نصب نیمکت، سطل زباله، برج نوری و تیرپارکی، کاشت گونه‌های گیاهی اقاقیا، یوکا، رز، توت و…در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: آسفالت پارکینگ این بوستان نیز به متراژ ۲ هزار مترمربع (ضلع شمال بوستان و شرق پارک شهدای گمنام) و با اعتباری بالغ‌بر حدود ۷۵ میلیون تومان توسط واحد آسفالت سازمان عمران انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.