کد خبر : 1539
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 19:53
-

بیانیه ورزشی هیات هندبال شهرستان سبزوار

به نام خدا ورزش همان حربه ای که در این وانفسی فرهنگی در کشور اسلامی با مردمی شیعی، شاید بهانه ای باشد برای ترویج تفکر ناب علوی و ولایتمداری برای پرورش جوانان که بی شک سرمایه های این کشور امام زمانی بوده و انشاأ.. خواهند بود. ورزشی که در دیارسربداران و شهر دارالمومنین سبزوار ریشه

handballبه نام خدا

ورزش همان حربه ای که در این وانفسی فرهنگی در کشور اسلامی با مردمی شیعی، شاید بهانه ای باشد برای ترویج تفکر ناب علوی و ولایتمداری برای پرورش جوانان که بی شک سرمایه های این کشور امام زمانی بوده و انشاأ.. خواهند بود.

ورزشی که در دیارسربداران و شهر دارالمومنین سبزوار ریشه در تاریخ داشته و عجین با جان این مردم شهید پرور بوده است.
مردمی که کودکانشان به شوق ورود به میدان مسابقه هندبال چه به عنوان بازیکن چه به عنوان تماشاگر لحظه شماری می کنند.

“مهدهندبال ایران” شهری که بی شک میتوان گفت با نام هندبال زنده بوده و در دنیا مانند نگینی بر گسترده گیتی دراین امر می درخشد.

حال آنکه ورزش هندبال در این دیار با نام مقدس حضرت رضا (ع) پایگاهی برای حضور بهترین بازیکنان این رشته شده که شاید اگر چنین نبود چند وقت دیگر آنها را در لباس کشورهای عربی می دیدم، حال که اجتماع این ستاره ها و سربازان جان برکف ایران زیر نظر بهترین مربیان دنیا حرکتی شد برای جهانی شدن، کاری که آرزوی چندین ساله اهالی این ورزش بود و به تعالی رسید.
اما غرض ورزی ها، نگاه کردن به منافع شخصی و هزاران دلیل که نمیتوان در چند خط آن را شرح داد برای بهترین بازیکن آسیا و تیمی ریشه دار از شهری هندبال دوست که اجتماع آن شاکله قویترین تیم آسیا با بازیکنان اصالتأ آسیایی و خالص ایرانی از اقوام مختلف فارس، ترک و لر؛ از خراسانی، تهرانی و اصفهانی تا جنوبی و شمالی دچار محرومیت می نماید و بدون هیچ قانون نانوشته ای آنها را به راحتی با آن افتخارات عظیم کنار می گذارد که یقینأ این حرکت نابخردانه، نه تنها مردم دیار سربداران و خراسان رضوی، بلکه ایران بزرگ را ضربه ای خواهد زد به اندازه ای بزرگ که چندین سال دیگر هندبال را در چاه خاموشی و جهالت افرادی سودجو دفن خواهد کرد.

جام جهانی عرصه ای که این ایام با درخشش ملی پوشان فوتبال در مقابل فینالیست این مسابقات یعنی آرژانتین پر ستاره و قدرتمند و نیز مقام چهارم والیبال در کنار قدرت های برتر در این رشته و نیز هم گروهی بسکتبال با بهترین تیم های اروپا، بی گمان میدانی است برای ورزشکاران اخلاق مدار و با استعداد ایرانی، جوانانی که پیام آوران صلح و دوستی و همچنین شهیدان گلگون کفن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مبلغ آزادگی و آزاداندیشی و غیرت پرستی بودند.

امروز این ذخیره بزرگ استعداد در رشته هندبال را کنار گذاشته اند، کسانی که ناباورانه در مقابل بزرگان اروپا که در پیراهن کشورهای عربی توپ می زنند مردانه ایستادند و با نام مقدس ولی نعمت ایران حضرت رضا (ع) که در کنار پرچم سه رنگ ایران بر سینه هاشان نقش بسته بود جهانی شدند و می شد که همچون سایر رشته ها که نام برده شد پر افتخار و آبرومندانه در دنیا بدرخشند. صدمه ای که ایران در این حرکت فدراسیون از محرومیت باشگاه فرهنگی ورزشی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و نیز مربیان و بازیکنان ارزنده عضو این باشگاه که بنیاد تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است را چه کسانی می توانند پاسخ دهند؟!

سوال…

سوالی که پیش می آید این است که چه هدفی در پشت پرده این محرومیت نهفته است؟

آیا جز زیر سوال رفتن فرهنگ و ورزش غنی ایران اسلامی و خدشه دار کردن نظام مقدس کشور امام زمان و ولایتمدار را در بر دارد ؟؟!!

 هیات هندبال شهرستان سبزوار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

احتمالا دکتر میر علی سر کیسه را برای اقایون شل نکرده ا‌نها هم دست به محرومیت زده اند

نظرات بسته شده است.