کد خبر : 1424
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 - 2:57
-

بیانیه ی فرهنگیان سبزوار در حمایت از مردم مظلوم غزّه و محکومیت حملات اسرائیل

مدیریت آموزش و پرورش سبزوار طی صدور بیانه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه صادر و بر حضور تمام مسلمانان و آزادی خواهان و فرهنگیان و به خصوص فرهنگیان شهرستان سبزوار در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: باسمه تعالی مسأله فلسطین

gazaمدیریت آموزش و پرورش سبزوار طی صدور بیانه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه صادر و بر حضور تمام مسلمانان و آزادی خواهان و فرهنگیان و به خصوص فرهنگیان شهرستان سبزوار در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
مسأله فلسطین امروز مسأله اوّل جهان اسلام است. (مقام معظم رهبری)
امت اسلامی در چند ماه اخیر شاهد نسل کشی مسلمانان و تجاوز و تعدی به مقدسات خود از سوی گروه های تکفیری بوده است که نشأت گرفته از سیاست های مکّارانه و فریبکارانه ی سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل می باشد و اینک نیز در راستای همان هدف پلید نسل کشی، کار به جایی رسیده است که رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل جرأت پیدا کرده بار دیگر حرمت بشریت را زیر پا نهاده و در ماه مبارک رمضان، مردم مظلوم و روزه دار غزّه را مورد تجاوز و حملات وحشیانه خود قرار دهد که حاصل آن کشته شدن ده ها زن وکودک بی گناه می باشد.
تجاوز ددمنشانه ی این رژیم غاصب به غزّه بیانگر ناتوانی و درماندگی این رژیم در مواجهه با مقاومت مردم فلسطین و پذیرش راه های مسالمت آمیز است در این میان حمایت مدعیان حقوق بشر به ویژه آمریکا و همپیمانان اروپائیش نشانه ی خوی وحشیانه ی آن ها، و رضایت به این کشتار و جنایت می باشد.
ما سکوت سران کشورهای عربی را نیز نوعی حمایت از این حملات و تجاوز وحشیانه می دانیم و از مسؤولین کشور عزیزمان ایران اسلامی و تمام دنیای اسلام می خواهیم با دوچندان کردن تلاش های خود در عرصه ی بین المللی باعث شکستن سکوت مجامع بین المللی شده و جلو این حملات وحشیانه را گرفته تا یک جنایت بشری دیگر رقم نخورد.
ما فرهنگیان شهرستان سبزوار ضمن حمایت از مقاومت مقدس مردم فلسطین، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز انزجار از حملات اسرائیل غاصب به مردم بی گناه غزّه، حمایت همه جانبه ی خود را از مقاومت مقدس و مبارزات مردم فلسطین و مردم مظلوم غزّه اعلام می نماییم.
والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته
مدیریت آموزش و پرورش سبزوار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سرباز ایرانی جمعه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۱۵

سلام..
بیاین کار کوچکی برای حمایت از مردمان غزه انجام دهیم و در مقابل اسراییلی ها مقاومت کنیم…
این دو وبلاگ ضد اسراییلیه…بیاین نظر بدهید و اگه میشه مارا به لینک هاتون اضافه کنین
منتظرتون هستیم
http://israell.blogfa.com

سرباز ایرانی جمعه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۲۴

سلام..
بیاین کار کوچکی برای حمایت از مردمان غزه انجام دهیم و در مقابل اسراییلی ها مقاومت کنیم…
این دو وبلاگ ضد اسراییلیه…بیاین نظر بدهید و اگه میشه مارا به لینک هاتون اضافه کنین
منتظرتون هستیم
http://israell.blogfa.com
http://hezarchehreh.blogfa.com

نظرات بسته شده است.