کد خبر : 25376
دیدگاه‌ها برای بیش از نیمی از نامزدهای انتخابات سبزوار نماینده مالی معرفی نکرده‌اند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 11:59
-

بیش از نیمی از نامزدهای انتخابات سبزوار نماینده مالی معرفی نکرده‌اند

ایرنا  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: حوزه انتخابیه سبزوار ۳۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که بیش از نیمی از آن‌ها نمایندگان مالی خود را به فرمانداری معرفی نکرده‌اند. اسماعیل نصرآبادی روز شنبه با بیان این مطلب افزود: تاکنون ۱۵ نامزد حوزه انتخابیه سبزوار مشخصات و شماره‌حساب بانکی نماینده مالی خود

ایرنا

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: حوزه انتخابیه سبزوار ۳۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که بیش از نیمی از آن‌ها نمایندگان مالی خود را به فرمانداری معرفی نکرده‌اند.

اسماعیل نصرآبادی روز شنبه با بیان این مطلب افزود: تاکنون ۱۵ نامزد حوزه انتخابیه سبزوار مشخصات و شماره‌حساب بانکی نماینده مالی خود را به فرمانداری این شهرستان اعلام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مطابق با قانون «شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی»  نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها باید مشخصات و شماره‌حساب بانکی نماینده مالی خود را به فرمانداری هر شهرستان اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار با اشاره به شروع فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها از ۲۴ بهمن گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در جریان تبلیغات از بی‌اخلاقی، افترا به نامزدهای رقیب، اخلال در نظم عمومی و راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی که تخلف محسوب می‌شود دوری کنند.

حوزه انتخابیه سبزوار دارای دو کرسی نمایندگی مجلس و شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

«حوزه مشهد و کلات» با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگ‌ترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی فعال در خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.