کد خبر : 25633
دیدگاه‌ها برای بیماران تنفسی بستری در سبزوار مبتلا به کرونا نیستند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 11:32
-

بیماران تنفسی بستری در سبزوار مبتلا به کرونا نیستند

ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۴۷ بیمار تنفسی در ۶ بیمارستان زیرپوشش این دانشگاه بستری شده‌اند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها مشاهده نشده است. دکتر علیرضا مسلم افزود: این بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی هستند که در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بستری

ایرنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۴۷ بیمار تنفسی در ۶ بیمارستان زیرپوشش این دانشگاه بستری شده‌اند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها مشاهده نشده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: این بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی هستند که در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در سبزوار تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان شهرستان سبزوار نیز در همین ارتباط فعال شده‌اند.

وی گفت: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به‌طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ سؤالات خود را با کارشناسان آموزش‌دیده ویژه کرونا مطرح نمایند.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.