کد خبر : 29396
دیدگاه‌ها برای بیمارستان‌ سبزوار به حال آماده‌باش درآمد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 14:14
-

بیمارستان‌ سبزوار به حال آماده‌باش درآمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت این شهرستان بیمارستان واسعی این شهر به حال آماده‌باش کامل درآمد. دکتر علیرضا مسلم افزود: هم اکنون ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت این شهرستان بیمارستان واسعی این شهر به حال آماده‌باش کامل درآمد.

دکتر علیرضا مسلم افزود: هم اکنون ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در غرب خراسان رضوی به رنگ قرمز کرونایی درآمده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده ار ماسک طی هفته‌های گذشته در بین مردم این شهر کاهش چشمگیر داشته است.

وی افزود: اغلب بیماران بستری شده افرادی هستند که به علت کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در اجتماعات ‌و مراسم عروسی و عزاداری به کرونا مبتلا شده‌اند.

دکتر مسلم ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده علایم مشکوک به کرونا در اولین گام به مراکز ۱۶ گانه مراجعه نمایند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.