کد خبر : 9836
دیدگاه‌ها برای بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار دیماه امسال افتتاح می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 12:23
-

بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار دیماه امسال افتتاح می شود

سبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار در دیماه سال جاری خبر داد. دکتر علیرضا مسلم در گفتگو با مهر اظهار داشت: بیمارستان حشمتیه طی برگزاری مراسمی هشتم دیماه همزمان با میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح و به بهره برداری می

heshmatye01سبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار در دیماه سال جاری خبر داد.

دکتر علیرضا مسلم در گفتگو با مهر اظهار داشت: بیمارستان حشمتیه طی برگزاری مراسمی هشتم دیماه همزمان با میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بنا نیست این بیمارستان به صورت نمادین افتتاح شود ادامه داد: همزمان با مراسم بهره برداری ارائه خدمات نیز در این مرکز درمانی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۷ درصد است که تا ۱۵ مهرماه کارهای عمرانی آن پایان می یابد.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله مهم در افتتاح این بیمارستان تامین تجهیزات می باشد اظهار داشت: برای تامین تجهیزات بیمارستان حشمتیه حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بود که ۱۰ میلیارد تومان آن را وزارتخانه از طریق هیئت امناء ارزی اختصاص داد که وسایل به انبارهای دانشگاه منتقل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ادامه با بیان اینکه حدود ۸ میلیارد تومان را از محل منابع داخلی دانشگاه تامین کرده ایم خاطر نشان کرد: ۱۲ میلیارد تومان در حال حاضر کسری بودجه داریم.

وی با اشاره به سفر دکتر دیناروند معاون وزیر به سبزوار و بازدید وی از این بیمارستان از پیگیری مسئولان شهرستان جهت تامین این مبلغ از سوی وزارتخانه خبر داد.

مسلم درباره تامین نیروی انسانی بیمارستان نیز اظهار داشت: در این رابطه مجوز جذب ۳۶۰ نفر را اخذ کردیم که یک و نیم برابر سهمیه در مرحله گزینش هستند که تا پایان آذرماه این کار نهایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.