کد خبر : 23798
دیدگاه‌ها برای تأیید نشدن متادون در غذای مسمومان صدخرو/منتظر جواب آزمایشات هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 13:59
-

تأیید نشدن متادون در غذای مسمومان صدخرو/منتظر جواب آزمایشات هستیم

خبرگزاری مهر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن گفت: در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو، هنوز منتظر نتایج آزمایشات هستیم. رضا خسروجردی گفت: نمونه آزمایشات انجام شده در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو سبزوار، در همان لحظات اولیه توسط این مرکز دریافت و به مشهد و سبزوار

خبرگزاری مهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن گفت: در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو، هنوز منتظر نتایج آزمایشات هستیم.

رضا خسروجردی گفت: نمونه آزمایشات انجام شده در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو سبزوار، در همان لحظات اولیه توسط این مرکز دریافت و به مشهد و سبزوار ارسال شد که منتظر جواب آزمایشات هستیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن با تأکید بر اینکه مطالب منتشره در خصوص اینکه در نمونه‌های آزمایش مواد مخدر متادون، آمفتامین و بنزو دیازپام کشف شده است، باید توسط کارشناسان خبره بررسی شود، افزود: بعد از دریافت جواب آزمایشات ارسالی اعلام نظر خواهیم کرد.

در همین زمینه محمد باقرزاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: تا بررسی دقیق موضوع و اعلام نتایج آزمایشات، هیچ نظری نمی‌دهیم.

وی، بدون تأیید یا رد مطالب  منتشر شده در رابطه با مقصران احتمالی حادثه، بیان کرد: وظیفه ما حفظ سلامت مردم است و به نحو احسن از همان دقایق ابتدایی پیگیر موضوع بودیم و اقدامات لازم انجام شد. همه بیماران به‌جز یک نفر، از بیمارستان مرخص شدند.

گفتنی است، در اولین ساعات روز جمعه دهم مهرماه تعدادی از اهالی روستای صدخرو در یک مجلس قرآن‌خوانی بعد از صرف غذا، با علائم مسمومیت به مرکز خدمات جامع سلامت داورزن مراجعه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.