کد خبر : 31177
دیدگاه‌ها برای تاب‌آوری مناطق غربی خراسان رضوی در برابر حوادث افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:22
-

تاب‌آوری مناطق غربی خراسان رضوی در برابر حوادث افزایش یافت

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: استقرار ۴۰ خانه هلال در شهرستان‌های سبزوار و ششتمد و افزایش خدمات و آموزش‌های عمومی بهداشتی، موجب تقویت تاب‌آوری جوامع محلی این مناطق در برابر حوادث شده است. محمدعلی جباری با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر اظهار داشت: در گذشته تعداد خانه‌های هلال در سبزوار

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: استقرار ۴۰ خانه هلال در شهرستان‌های سبزوار و ششتمد و افزایش خدمات و آموزش‌های عمومی بهداشتی، موجب تقویت تاب‌آوری جوامع محلی این مناطق در برابر حوادث شده است.

محمدعلی جباری با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر اظهار داشت: در گذشته تعداد خانه‌های هلال در سبزوار و ششتمد تنها هشت مورد بود، اما در ۲ سال گذشته ۳۲ خانه دیگر هلال در این مناطق راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این خانه‌های هلال در مراکز دهستان‌ها و روستاهای دارای جمعیت زیاد با همکاری بخشداری و دهیاری‌ها ایجاد شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: خانه‌های هلال روستایی، تاب‌آوری جوامع محلی در برابر حوادث را تقویت می‌کند و از طریق این پایگاه‌ها علاوه بر ارائه آموزش‌های عمومی، خدمات سلامت نیز به مردم ارایه می‌شود.

جباری با اشاره به اینکه افزایش خانه‌های هلال روستایی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: گام‌ نخست برای استقرار خانه هلال، فراهم کردن فضای لازم از سوی بخشداری‌ها و دهیاری‌هاست.

جمعیت هلال احمر سبزوار افزون بر سه هزار داوطلب دارد که در حوادث به یاری مصدومان و حادثه دیدگان می‌شتابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.