کد خبر : 21075
دیدگاه‌ها برای تامین اجتماعی سبزوار ۱۸۴ میلیارد ریال طلب دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 15:00
-

تامین اجتماعی سبزوار ۱۸۴ میلیارد ریال طلب دارد

ایرنا تأمین اجتماعی شهرستان سبزوار حدود ۱۸۴ میلیارد ریال از سازمان‌های عمومی و غیردولتی طلب دارد. رئیس تأمین اجتماعی سبزوار گفت: با توجه به بخشنامه این سازمان درباره بهره‌مندی کارگران و نهادهای دولتی از بخشودگی جرائم، سازمان‌ها و نهادها باید از فرصت لازم برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند. حمیدرضا امینیان افزود: بیشترین بدهی مربوط

ایرنا

تأمین اجتماعی شهرستان سبزوار حدود ۱۸۴ میلیارد ریال از سازمان‌های عمومی و غیردولتی طلب دارد.

رئیس تأمین اجتماعی سبزوار گفت: با توجه به بخشنامه این سازمان درباره بهره‌مندی کارگران و نهادهای دولتی از بخشودگی جرائم، سازمان‌ها و نهادها باید از فرصت لازم برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

حمیدرضا امینیان افزود: بیشترین بدهی مربوط به شهرداری سبزوار و سازمان‌های وابسته به آن می‌باشد که مکاتبه لازم با این سازمان‌ها صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: پرداخت نشدن به‌موقع حق بیمه از سوی برخی سازمان‌ها و کارفرمایان موجب پیشی گرفتن مصارف بر منابع تأمین اجتماعی است که سبب مشکلاتی در خدمات‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان می‌شود.

وی گفت: در سال رونق تولید، سازمان تأمین اجتماعی با رفع دغدغه‌های درمانی و حمایتی نیروی کار و بیمه‌شدگان نقش مهمی در حمایت از رونق تولید و صنعت دارد.

امینیان افزود: جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.