کد خبر : 10778
دیدگاه‌ها برای تامین سوخت روستاها در اولویت قرار می گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 20:10
-

تامین سوخت روستاها در اولویت قرار می گیرد

سبزواریان: فرماندار جوین با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش اعتراضات مردم برای تهیه سوخت، اظهار داشت: تامین سوخت روستاهایی که گاز رسانی نشده است در اولویت کاری بخشداران قرار گیرد. به گزارش نسیم جوین، جدی کار به وجود ۲ هزار واحد مسکونی غیرمجاز درشهرستان اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه طبق قانون نمی

farmandar-jovein01سبزواریان: فرماندار جوین با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش اعتراضات مردم برای تهیه سوخت، اظهار داشت: تامین سوخت روستاهایی که گاز رسانی نشده است در اولویت کاری بخشداران قرار گیرد.

به گزارش نسیم جوین، جدی کار به وجود ۲ هزار واحد مسکونی غیرمجاز درشهرستان اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه طبق قانون نمی توان به این واحدها، خدمات گاز وآب و برق ارائه داد، باید سوخت این اماکن مسکونی تامین شود.

فرماندار جوین با توجه به آغاز عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان اشاره کرد وافزود: عملیات گاز رسانی به این روستاها شامل دوفاز است که فاز یک این طرح شامل روستاهای محور خرم آباد تا رحمت آباد با اعتباری بالغ بر ۶میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان و فاز دو شامل روستاهای محور بید تا نوده انقلاب با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان می باشد .

جدی کارخاطر نشان کرد:پیمانکار این پروژه مشخص شده است وعملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

ابراهیم جدی کار در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید برآمادگی دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران در برخورد باحوادث غیرمترقبه اظهار داشت: بانک اطلاعاتی این ستاد باید همواره به روز باشد تا در مواقع لازم مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به احتمال وقوع پدیده ” ال نینو” در کشور گفت: طبق نظر کارشناسان هواشناسی پدیده ” ال نینو” به صورت غیر مستقیم برآب وهوای کشور تاثیر داشته و سرمای شدید و باران های تند و سیل آسا از آثار این پدیده است.

فرماندار جوین با تاکید بر لزوم جدی گرفتن این پدیده ، بیان داشت: هنگام حوادث و بحران تمام سازمان ها و ارگان ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

جدی کار با بیان اینکه ۳۵ درصد از پهنه استان خراسان رضوی در معرض سیلاب قرار دارد، گفت: خطر سیل در بعضی از مواقع از زلزله هم بیشتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.