کد خبر : 18408
دیدگاه‌ها برای تاکید بر استقرار اداره فنی و حرفه ای در روداب شهرستان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 12:02
-

تاکید بر استقرار اداره فنی و حرفه ای در روداب شهرستان سبزوار

واحد مرکزی خبر استقرار اداره فنی و حرفه ای دغدغه مردم روداب است. بخشدار روداب گفت: با توجه به لزوم حرفه آموزی و پرکردن اوقات فراغت،بازاریابی و ایجاد اشتغال برای جوانان اهمیت وجود استقرار فنی و حرفه ای در روداب به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است. حسین فیض آبادی در خصوص

واحد مرکزی خبر

استقرار اداره فنی و حرفه ای دغدغه مردم روداب است.

بخشدار روداب گفت: با توجه به لزوم حرفه آموزی و پرکردن اوقات فراغت،بازاریابی و ایجاد اشتغال برای جوانان اهمیت وجود استقرار فنی و حرفه ای در روداب به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است.

حسین فیض آبادی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای استقرار فنی و حرفه ای افزود: با توجه به کمبود اعتبار و  کمبود جمعیت تا کنون استقرار این اداره در روداب میسر نشده و ظرفیتی که می تواند زمینه های پویایی اقتصادی و اشتغال مردم بویژه جوانان را فراهم کند ایجاد نشده است.

 وی گفت: روداب دارای ظرفیت هایی در بخش های صنعت، کشاورزی، ساختمانی و گردشگری است که برای ایجاد هماهنگی بین بازار کار و جویندگان آن لازم است آموزش های مورد نیاز به جوانان داده شود.

بخشدار روداب گفت: با هماهنگی با فنی وحرفه ای شهرستان سبزوار سالانه کلاس های  آموزشی در شهر برگزار می شود اما  امکان برگزاری آن در روستاهای بخش وجود ندارد.

بخش روداب در جنوب غرب خراسان رضوی قرار دارد و ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.