کد خبر : 958
دیدگاه‌ها برای تجلیل از برگزارکنندگان همایش ملی ورزش و سلامت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 22:29
-

تجلیل از برگزارکنندگان همایش ملی ورزش و سلامت

سبزواریان.کام: مراسم تجلیل از برگزارکنندگان همایش ملی ورزش و سلامت در سبزوار، دیشب در سالن کشتی شهدای هویزه برگزارشد. دراین مراسم اساتید دانشگاه، اعضای شورای شهر، معاونین فرماندار و جمعی از پیشکسوتان ورزش سبزوار حضور داشتند. در حاشیه ی این مراسم گفتگویی با علی اکبر مشکانی، پیشکسوت کشتی سبزوار داشتیم تا چگونگی شکل گیری همایش

سبزواریان.کام: مراسم تجلیل از برگزارکنندگان همایش ملی ورزش و سلامت در سبزوار، دیشب در سالن کشتی شهدای هویزه برگزارشد.
دراین مراسم اساتید دانشگاه، اعضای شورای شهر، معاونین فرماندار و جمعی از پیشکسوتان ورزش سبزوار حضور داشتند.

koshti-tajlil

در حاشیه ی این مراسم گفتگویی با علی اکبر مشکانی، پیشکسوت کشتی سبزوار داشتیم تا چگونگی شکل گیری همایش ملی ورزش وسلامت را بیان نماید.

علی اکبر مشکانی با اشاره به اینکه از حدود هشت ما قبل پیگیر برگزاری همایش ملی ورزش و سلامت بودیم گفت: با توجه به پتانسیل موجود در دانشگده ی تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری، شاهد آن بودیم که مربیان ورزش سبزوار برای گذراندن دوره های مربی گری به شهرهای اطراف می رفتند.
همین عاملی شد تا پیشنهاد برگزاری این همایش را به استاد محمد باقری سبزواری بدهیم و ایشان نیز این مطلب را به هیئت علمی دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری منتقل نمود؛ خوشبختانه با استقبال دانشکده ی تربیت بدنی مواجه شدیم.

در ادامه با برگزاری نشست های مختلف بین دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان سبزوار جهت برگزاری همایشی بامعیارهای مطلوب سعی نمودیم در این همایش بر سطح دانش مربیان سبزوار بیفزایم.

سرانجام موفق شدیم در یکم خرداد ماه با دعوت از اساتید برجسته ی کشوری، همایش ملی ورزش و سلامت را برای نخستین بار در کشور برگزار کنیم.

در این همایش دو روزه با برگزاری هشت کارگاه تخصصی سعی در ارتقا دانش مربیان ورزش سبزوار نمودیم.

مشکانی کار مربیان ورزشی را به مانند پرنده ایی وصف نمود که دو بال دارد؛ یکی تجربه و دیگری علم، که بدون تردید تنها با تجربه نمی توان به هدف موردنظر رسید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم مطالبی که مربیان سینه به سینه از بزرگان فرا گرفته اند را با اساتید دانشگاه در میان گذاشته تا از ظرفیت های متخصصان علوم ورزشی استفاده نماییم، چرا که هرچه کار علمی تر باشد آسیب های ورزشی به مراتب کمتر است.

در پایان مشکانی با قدردانی از تمامی افرادی که اسباب برگزاری این همایش را فراهم کردند؛ افزود: امیدواریم بتوانیم تعامل هرچه بیشتری با دانشکده ی تر بیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.