کد خبر : 9450
دیدگاه‌ها برای تجلیل از دو خبرنگار سبزواری در نشست تخصصی صدا و سیمای خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 16:58
-

تجلیل از دو خبرنگار سبزواری در نشست تخصصی صدا و سیمای خراسان رضوی

سبزواریان: در نشست تخصصی خبرنگاران آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی، از دو تن از خبرنگاران سبزواری تجلیل شد. به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این نشست تخصصی که روز گذشته به میزبانی شهرستان کاشمر برگزار شد میزبان ده ها نفر از خبرنگاران دفاتر خبر صدا و سیما در شهرهای مختلف خراسان رضوی بود که از

سبزواریان: در نشست تخصصی خبرنگاران آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی، از دو تن از خبرنگاران سبزواری تجلیل شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این نشست تخصصی که روز گذشته به میزبانی شهرستان کاشمر برگزار شد میزبان ده ها نفر از خبرنگاران دفاتر خبر صدا و سیما در شهرهای مختلف خراسان رضوی بود که از بین همه ۵ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که سمانه علی اکبری و سید رسول عزیزی دو تن از فعالان رسانه ای سبزوار از تقدیرشدگان بودند.

گفتنی است سیدرسول عزیزی هر چند اصالتاً متعلق به شهرستان کلات است و در صدا و سیمای خراسان رضوی برای شهرستان کلات فعالیت می کند، اما از چند سال گذشته تا کنون جزء فعالان رسانه ای سبزوار نیز محسوب می شود و حتی گزارش هایی را که برای صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه می کند در دفتر خبر سبزوار با کمک و راهنمایی اعضای این دفتر تنظیم و ویرایش نموده و به مرکز ارسال می نماید.

عزیزی در مدت حدوداً ۶ ماهی که به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی از شهرستان کلات مطرح شده است یکی از بیشترین تعداد گزارش ها را در میان سایر همکاران خود تهیه نموده است که بعضی از این گزارش ها به رسانه های کشوری راه یافته اند.

سمانه علی اکبری نیز که مسئول وبسایت شهرداری سبزوار و از کارمندان این ارگان محسوب می شود، بیش از ۴ سال است کار خود را به صورت خبرنگار آزاد با دفتر خبر سبزوار آغاز کرده و گزارش های او از سه جنبه کیفیت، نوآوری و تعدد مورد توجه مسئولان صدا و سیمای استانی قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.