کد خبر : 22549
دیدگاه‌ها برای تجمع بزرگ رهروان زینبی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 23:30
-

تجمع بزرگ رهروان زینبی در سبزوار برگزار شد

ایرنا تجمع بزرگ رهروان زینبی با حضور سه هزار نفر از بانوان سبزوار چهارشنبه‌شب در مقبره امامزاده شعیب این شهرستان برگزار شد. امام‌جمعه موقت سبزوار در این مراسم گفت: حضرت زینب (س) با پیام‌رسانی واقعه کربلا مردم را نسبت به ظلم و فساد بنی‌امیه و یزید آگاه کرد. حجت‌الاسلام محمود شرفی افزود: خطبه‌های حضرت زینب

ایرنا

تجمع بزرگ رهروان زینبی با حضور سه هزار نفر از بانوان سبزوار چهارشنبه‌شب در مقبره امامزاده شعیب این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه موقت سبزوار در این مراسم گفت: حضرت زینب (س) با پیام‌رسانی واقعه کربلا مردم را نسبت به ظلم و فساد بنی‌امیه و یزید آگاه کرد.

حجت‌الاسلام محمود شرفی افزود: خطبه‌های حضرت زینب (س) در کوفه و شام وجدان خفته مردم را بیدار و حقانیت اهل‌بیت (ع) را آشکار کرد.

وی اظهار داشت: فداکاری حضرت زینب (س) در راه دفاع از امامت و ولایت بود و امروز پیروان آن حضرت باید با پیروی از ولایت‌فقیه این خط‌مشی را دنبال کنند.

امام‌جمعه موقت سبزوار گفت: دشمن در پی نابودی و تحریف فرهنگ عاشوراست اما ملت ایران با حمایت از ولایت‌فقیه توطئه آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

 وی ادامه داد: بانوان ایران با الگو گیری از نهضت کربلا و رعایت حجاب و عفاف نقش مؤثری در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها داشته‌اند.

در این اجتماع بانوان سبزوار با شعارهای «لبیک یا حسین» و «لبیک یا زینب» با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.