کد خبر : 13321
دیدگاه‌ها برای تحریم جدید نشانه ناکامی آمریکا است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 9:13
-

تحریم جدید نشانه ناکامی آمریکا است

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم جدید آمریکا که در چند روز گذشته علیه جمهوری اسلامی وضع شد ناشی از ناکامی و عصبانیت آن کشور در رویارویی با سیاستهای ایران است. رمضانعلی سبحانی فر چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با وضع تحریم‌های

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم جدید آمریکا که در چند روز گذشته علیه جمهوری اسلامی وضع شد ناشی از ناکامی و عصبانیت آن کشور در رویارویی با سیاستهای ایران است.

رمضانعلی سبحانی فر چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با وضع تحریم‌های جدید، حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی را در پسابرجام کند کنند.

وی ادامه داد: پس از توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم‌ها، ایران در مسیر ثبات و آرامش قرار گرفته و کشورها و سرمایه گذاران خارجی و چندملیتی برای حضور در پروژه های صنعتی و اقتصادی کشورمان علاقه نشان می دهند.

این نماینده مجلس گفت: حضور سرمایه گذاران چندملیتی مانند توتال و گازپروم روسیه در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز ایران از مهمترین نشانه های شکست تحریمها و زنده شدن امید برای حضور سرمایه گذاران خارجی در پروژه های اقتصادی کشور است.

دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره حادثه تروریستی چندی پیش در مجلس گفت: تحقیقات مسئولان نشان از آن دارد که سعودی نقش مهمی در شکل گیری حادثه تروریستی مجلس دارد.

حسین مقصودی افزود: عربستان در تلاش است با روشن کردن آتش گسل‌های مذهبی بین کشورهای مسلمان و پرورش و تقویت تروریستها سیاستهای افراط گرایی را در منطقه پیاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.