کد خبر : 24211
دیدگاه‌ها برای تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد آمار اشتغال در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 11:32
-

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد آمار اشتغال در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما آمار اشتغال در سبزوار تحقق ۱۰۸ درصدی یافته است. فرماندار سبزوار گفت: تحقق اشتغال در این شهرستان امسال به ۱۰۸ درصد تعهد رسیده است که تا پایان امسال از ۱۳۰ درصد تعهد نیز بیشتر خواهد شد. احمد برادران افزود: امسال ایجاد سه هزار و ۳۲۸ فرصت شغلی از دستگاه‌های دولتی برای این

خبرگزاری صدا و سیما

آمار اشتغال در سبزوار تحقق ۱۰۸ درصدی یافته است.

فرماندار سبزوار گفت: تحقق اشتغال در این شهرستان امسال به ۱۰۸ درصد تعهد رسیده است که تا پایان امسال از ۱۳۰ درصد تعهد نیز بیشتر خواهد شد.

احمد برادران افزود: امسال ایجاد سه هزار و ۳۲۸ فرصت شغلی از دستگاه‌های دولتی برای این شهرستان هدف‌گذاری شده بود که تاکنون سه هزار و ۴۸۲ اشتغال در این شهرستان ایجاد شده است.

وی گفت: هزار و ۶۳۵ فرصت شغلی از این تعداد در سامانه رصد ثبت و هزار و ۸۴۷ اشتغال در نهادهای راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ایجاد شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به روز مجلس و گرامیداشت آیت‌الله شهید مدرس گفت: در مجلس دهم تاکنون ۱۴۰ طرح و لایحه به تصویب رسیده است.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: رسیدگی به قانون تجارت که سه هزار و ۲۰۰ ماده داشت در این مجلس شروع شد و به هزار و ۳۰۰ ماده کاهش یافته و در مجلس در حال تصویب است.

وی گفت: همچنین قانون مالیات بر ارزش‌افزوده که برای بخشی از اقتصاد مشکلاتی ایجاد کرده مورد بازنگری قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.