کد خبر : 16390
دیدگاه‌ها برای تحمیل بسته‌های ترکیبی اپراتورها به مصرف‌کنندگان بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 9:12
-

تحمیل بسته‌های ترکیبی اپراتورها به مصرف‌کنندگان

رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس، گفت: بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحملی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند. رمضانعلی سبحانی‌فر ، در خصوص بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت: در بسته‌های ترکیبی اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه که امکان مصرف بخشی از

رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس، گفت: بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحملی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند.

رمضانعلی سبحانی‌فر ، در خصوص بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت: در بسته‌های ترکیبی اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه که امکان مصرف بخشی از آن به صورت روزانه و بخش دیگر شبانه وجود دارد حقوق مصرف کنندگان رعایت نمی‌شود.
رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان امکان استفاده از بسته‌های اینترنت شبانه ارائه شده در قالب بسته‌های ترکیبی را ندارند، گفت: به نوعی می‌توان گفت بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحملی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های عرضه کننده اینترنت تلفن همراه در خواست می‌کنیم تا موارد مطرح شده را رعایت کنند، ادامه داد: بسته‌های ارائه شده باید شفاف باشند و اختیار مصرف کننده در انتخاب آنها افزایش پیدا کند.

تعیین تعرفه‌های جدید اینترنت پایانی بر کم فروشی و گران فروشی پاسخ به منتقدان بسته‌های اینترنت؛ یک ماه دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص اینکه اپراتورها تنوع بسته‌های اینترنت تلفن همراه خود را کاهش داده‌اند، خاطرنشان کرد:اپراتورهای تلفن همراه با ارائه بسته‌های ترکیبی که امکان مصرف بخشی از حجم آن باید در ساعاتی مشخص مصرف شود برای مصرف کنندگان محدودیت‌های ایجاد کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.