کد خبر : 13096
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 15:03
-

تخریب چهارراه دانشگاه با رای دادگاه!

سبزواریان: با رأی دادگاه، مسیر چهارراه دانشگاه سبزوار تخریب شد. به گزارش سبزواریان، صبح امروز بخشی از مسیر چهارراه دانشگاه (پیام نور) توسط فردی که مدعی مالکیت بر زمین‌های این منطقه است تخریب شد. پیش از این، مسیر ورودی شهرک اندیشه نیز توسط مدعیان مالکیت بر زمین‌ها و معابر عمومی مسدود شده بود که توسط

سبزواریان: با رأی دادگاه، مسیر چهارراه دانشگاه سبزوار تخریب شد.

به گزارش سبزواریان، صبح امروز بخشی از مسیر چهارراه دانشگاه (پیام نور) توسط فردی که مدعی مالکیت بر زمین‌های این منطقه است تخریب شد.

پیش از این، مسیر ورودی شهرک اندیشه نیز توسط مدعیان مالکیت بر زمین‌ها و معابر عمومی مسدود شده بود که توسط شهرداری سبزوار، بازگشایی شد اما این بار و با حکم دادگاه، بخشی از بلوار و آسفالت خیابان تخریب گردید تا معضلی جدید به مشکلات شهر سبزوار اضافه شود.

نکته عجیب و تأسف‌بار در هر دوی این اختلافات، عدم حضور فرماندار سبزوار به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان است. به نظر می‌رسد در صورتی که شهرداری در این پرونده، مجبور به پرداخت ضرر و زیان و یا خسارت شود، باید منتظر موج جدیدی از مدعیان  باشیم که معابر مردم و مسیرهای شهری را گروگانی برای دریافت خسارت‌های فرضی و یا حقیقی خود می‌دانند.

عکس و فیلم: محمد حشمتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
م چهارشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

باسلام .همه ما مردم سبزوار فقط به ظاهر قضایا توجه میکنیم پس عجولانه قضاوت نکنیم

نظرات بسته شده است.