کد خبر : 20284
دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار برای المان استاد حمید سبزواری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 10:09
-

تخصیص اعتبار برای المان استاد حمید سبزواری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست شده است

سبزواریان نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سبزواری تمام ایام انقلاب و جنگ تحمیلی را به شعر در آورده و این اشعار به عنوان یک شناسنامه تاریخ زمان خودش باقی می‌ماند و به نسل‌های آینده منتقل می‌شود. به گزارش سبزواریان، علی سبحانی‌فر در حاشیه سومین بزرگداشت پدر شعر انقلاب افزود: زمانیکه

سبزواریان

نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سبزواری تمام ایام انقلاب و جنگ تحمیلی را به شعر در آورده و این اشعار به عنوان یک شناسنامه تاریخ زمان خودش باقی می‌ماند و به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

به گزارش سبزواریان، علی سبحانی‌فر در حاشیه سومین بزرگداشت پدر شعر انقلاب افزود: زمانیکه استاد حمید سبزواری در قید حیات بود، برای تجلیل از ایشان خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که ایشان، حمید سبزواری را فردی مبارز و انقلابی و شعر او را در خدمت به انقلاب معرفی کردند.

وی ادامه داد: ایشان اشعار حمید سبزواری را حماسی و متمایزکننده از دیگر شاعران معرفی کردند. لذا جا دارد که هر سال از مقام استاد حمید سبزواری، سرمایه بسیار بزرگ کشور و دیار سربداران تجلیل کنیم.

سبحانی‌فر اظهار داشت: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص اعتباری برای المانی درخور شخصیت استاد حمید سبزواری را درخواست کرده‌ایم.

مراسم سومین بزرگداشت حمید سبزواری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جمعی از مسئولان شهری، خانواده استاد حمید سبزواری و مردم سبزوار در جوار آرامگاه وی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.