کد خبر : 24157
دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار برای ۳ پروژه فرهنگی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 23:51
-

تخصیص اعتبار برای ۳ پروژه فرهنگی در سبزوار

نماینده شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتباراتی برای ۳ پروژه فرهنگی در شهرستان سبزوار خبر داد. به گزارش سبزواریان، علی سبحانی‌فر شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیّرین کتاب و کتابخانه‌ساز حکیم گفت: طی یک ماه گذشته ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در سبزوار تخصیص

نماینده شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتباراتی برای ۳ پروژه فرهنگی در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش سبزواریان، علی سبحانی‌فر شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیّرین کتاب و کتابخانه‌ساز حکیم گفت: طی یک ماه گذشته ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در سبزوار تخصیص یافت.

وی افزود: احداث مجتمع فرهنگی و هنری در سبزوار به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در جریان سفر رئیس‌جمهور به این شهر مورد موافقت قرار گرفت.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کتابخانه مرکزی سبزوار نیز ابلاغ شد که هم‌اکنون در مرحله مبادله قرار دارد و نهاد کتابخانه‌ها هم تخصیص یک و نیم میلیارد تومان دیگر را پذیرفته است.

سبحانی‌فر همچنین از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت کتابخانه شامکان خبر داد. یک مادر شهید در شامکان، زمینی را به احداث کتابخانه اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.