کد خبر : 21679
دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار هشتصد و سی میلیارد ریالی برای پروژه راه‌آهن سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 19:00
-

تخصیص اعتبار هشتصد و سی میلیارد ریالی برای پروژه راه‌آهن سبزوار

نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس گفت: هشتصد و سی میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه‌آهن تخصیص یافته و به زودی نوبخت را سر پروژه می‌آوریم تا اعتبارات بیشتری داده شود. علی سبحانی‌فر در نشستی خبری در پاسخ به خبرنگار سبزواریان، با بیان اینکه یک پروژه راه‌آهن حداقل دوازده سال طول می‌کشد تا به پایان

نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس گفت: هشتصد و سی میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه‌آهن تخصیص یافته و به زودی نوبخت را سر پروژه می‌آوریم تا اعتبارات بیشتری داده شود.

علی سبحانی‌فر در نشستی خبری در پاسخ به خبرنگار سبزواریان، با بیان اینکه یک پروژه راه‌آهن حداقل دوازده سال طول می‌کشد تا به پایان برسد افزود: زیرسازی راه‌آهن تا پایان مهرماه یا آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده دوساله برای رفع معارض کیلومتر صفر تا شش راه‌آهن، اظهار کرد: حدوداً چهل نفر در مسیر، مزرعه و باغ داشتند و حاضر نمی‌شدند آن‌ها را واگذار کنند.

وی تصریح کرد: در کیلومتر صفر تا شش راه‌آهن شدیداً کار می‌شود و در حدود کمتر از یک کیلومتر، انفجارها در حال انجام است. همچنین ارزیابی برای رفع معارض در سه کیلومتر بین خیرآباد و ایزی در حال انجام است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه برای احداث ساختمان راه‌آهن به شدت کار می‌شود گفت: پیمانکار قول داده بتواند ساختمان راه‌آهن را حداکثر تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.