کد خبر : 26147
دیدگاه‌ها برای تدابیر بسیار سخت‌گیرانه‌ای برای ۱۳ فروردین اتخاذ می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 15:41
-

تدابیر بسیار سخت‌گیرانه‌ای برای ۱۳ فروردین اتخاذ می‌شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه سبزوار با بیان اینکه تدابیر بسیار سخت‌گیرانه‌ای برای روز ۱۳ فروردین اتخاذ خواهد شد گفت: همه مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در شهرستان تعطیل هستند. به گزارش سبزواریان، اسماعیل نصرآبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از نخستین ساعات روز جمعه، همه ورودی‌ها و خروجی‌های سبزوار بسته شد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه سبزوار با بیان اینکه تدابیر بسیار سخت‌گیرانه‌ای برای روز ۱۳ فروردین اتخاذ خواهد شد گفت: همه مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در شهرستان تعطیل هستند.

به گزارش سبزواریان، اسماعیل نصرآبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از نخستین ساعات روز جمعه، همه ورودی‌ها و خروجی‌های سبزوار بسته شد و صرفاً از دو مسیر خلیج‌فارس و ایست بازرسی روبروی پایانه مسافربری، عبور به‌صورت قانونی صورت می‌گیرد که تعداد معدودی از این مسیرها تردد می‌کنند.

وی اظهار کرد: بخشی از منطقه مرکزی شهر سبزوار که از جمعیت زیادی برخوردار است، ضریب خطر و ریسک به‌شدت بالایی را دارا است و محدودیت‌های ترافیکی را در آن مناطق اعمال کرده‌ایم.

او ادامه داد: وضعیت این مناطق قرمز است و هرگونه ارتباطی در آن‌ها، احتمال ابتلا را به‌شدت بالا می‌برد؛ از همشهریان می‌خواهیم در مناطق مرکزی و پرتراکم شهر حضور پیدا نکنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه سبزوار تأکید کرد: در آخرین دستورالعمل مبارزه با کرونا که به ما ابلاغ شد، تأکید بر فاصله‌گذاری اجتماعی و راهکارهای شبه‌امنیتی است.

وی همچنین گفت: ادارات دولتی با یک‌سوم ظرفیت بر اساس بخشنامه معاونت ریاست جمهوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

نصرآبادی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان افراد غیربومی و غیرساکن حق تردد در داخل شهر را ندارند افزود: کسانی که از سایر شهرستان‌ها به سبزوار آمده‌اند سریعاً به موطن خود بازگردند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار صنف در شهرستان سبزوار تأکید کرد: اولین هدف از تعطیلی برخی واحدهای صنفی، حفظ سلامت فعالان صنفی است و از این عزیزان خواهش می‌کنیم در تعطیلی واحدهایی که موظف به تعطیلی هستند همکاری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه سبزوار همچنین گفت: اگر واحدهای صنفی‌ای که موظف به تعطیلی شده‌اند از تصمیم اتاق اصناف، اداره صمت و مرکز بهداشت تخطی کنند به مدت یک ماه با هماهنگی تعزیرات حکومتی پلمپ خواهند شد.

وی افزود: ادامه تعطیلی بعد از ۱۵ فروردین منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

اسماعیل نصرآبادی با بیان اینکه روند پیشروی کرونا در منطقه ما به‌شدت افزایشی است ادامه داد: حضور افراد در خانه افراد سالمند و گروه‌های پرخطر یکی از دلایل این موضوع است؛ همچنین نیروهای انسانی و امکانات درمانی ما محدود است و این موارد می‌تواند به‌شدت ضریب خطر را افزایش دهد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت قرمز سبزوار به لحاظ شیوع کرونا گفت: پیش‌بینی می‌شود روند ابتلا به کرونا در این منطقه رو به افزایش باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.