کد خبر : 26021
دیدگاه‌ها برای تردد خودرو در جاده‌های سبزوار ۳۳ درصد کاهش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 17:47
-

تردد خودرو در جاده‌های سبزوار ۳۳ درصد کاهش یافت

ایرنا با توجه به شیوع بیماری کرونا، تردد خودرو در جاده‌های سبزوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال ۳۳ درصد کاهش یافت. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: میانگین میزان تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار در روزهای ابتدایی سال گذشته روزانه افزون بر ۱۱۰ هزار دستگاه بوده که

ایرنا

با توجه به شیوع بیماری کرونا، تردد خودرو در جاده‌های سبزوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال ۳۳ درصد کاهش یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: میانگین میزان تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار در روزهای ابتدایی سال گذشته روزانه افزون بر ۱۱۰ هزار دستگاه بوده که امسال به یک‌سوم کاهش یافته است.

حسن عابدی پور افزود: همه‌ساله در روزهای نخستین فروردین حجم ترافیک در مسیر جاده‌های سبزوار سنگین  و نیمه سنگین است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، رفت‌وآمد در جاده‌های این شهرستان روان و عادی است.

وی اضافه کرد: به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول نمایند.  

تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به هفت تن رسید.

شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی تاکنون به ۷۵ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.