کد خبر : 10725
دیدگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایمنی از سنین پایه هدف بزرگ آتش نشانی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 12:46
-

ترویج فرهنگ ایمنی از سنین پایه هدف بزرگ آتش نشانی سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: ترویج فرهنگ ایمنی از سنین پایه یکی از اهداف بزرگ و بلند مدت این سازمان است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: همیشه حمایت از همه افراد، سازمان ها واداراتی که در تحقق این هدف گامی بردارند در دستور کار قرار داشته

125-13abanسبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: ترویج فرهنگ ایمنی از سنین پایه یکی از اهداف بزرگ و بلند مدت این سازمان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: همیشه حمایت از همه افراد، سازمان ها واداراتی که در تحقق این هدف گامی بردارند در دستور کار قرار داشته است.

وی اظهار داشت: چندی پیش جمعی از دانش آموزان خوش ذوق دبستان جوکار توحید شهر، بعد از کسب آموزش های مقدماتی ایمنی توسط یکی از مربیان سازمان در یک اقدام فرهنگی-هنری اقدام به نوشتن انشا و ترسیم نقاشی با موضوع ایمنی و آتش نشانی کردند و این آثار را توسط مدیر آموزشگاه به آتش نشانی ارسال می کنند.

احمدی راد گفت: سازمان آتش نشانی نیز جهت ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایمنی از سنین پایه و کودکی و همچنین تشویق دانش آموزان این دبستان، با هماهنگی های انجام شده در روز ۱۳ آبان روز دانش آموز در این دبستان حضور پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: در این دیدار صمیمی عمادی نیا معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی ضمن تبریک ۱۳ آبان، روز دانش آموز و گرامیداشت سالروز مبارزه با استکبار جهانی، این روز را به دانش آموزان و معلمان پر تلاش تبریک گفت و با اشاره به چند نکته ایمنی یادآور شد که دانش آموزان در صورت بروز حادثه با ۱۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.