کد خبر : 5579
دیدگاه‌ها برای تشدید نظارت بر اصناف سبزوار همزمان با اجرای طرح نوروزی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 19:42
-

تشدید نظارت بر اصناف سبزوار همزمان با اجرای طرح نوروزی

سبزواریان: رئیس اتاق اصناف سبزوار از تشدید نظارت بر اصناف همزمان با اجرای طرح نوروزی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، فخرالدین فتاحی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر سبزوار با بیان اینکه مجموعه اتاق اصناف سبزوار در یک سال گذشته با هماهنگی و انسجام توانسته آرامش حاکم بر بازار

سبزواریان: رئیس اتاق اصناف سبزوار از تشدید نظارت بر اصناف همزمان با اجرای طرح نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فخرالدین فتاحی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر سبزوار با بیان اینکه مجموعه اتاق اصناف سبزوار در یک سال گذشته با هماهنگی و انسجام توانسته آرامش حاکم بر بازار را به خوبی مدیریت کند، اظهار داشت: حفظ این ثبات و آرامش در سایه اتحاد، قانون‌مداری، همراهی و همبستگی اصناف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر اصناف و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت سبب شده تا میزان شکایت‌های مردمی و صنوف کاهش یابد، تصریح کرد: در راستای نظارت بر بازار عرضه و تقاضا تیم‌های بازرسی و گشت‌های مشترک اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اداره دامپزشکی تشکیل شده و گشت‌های آنها به صورت مدون اجرا می‌شود.

رئیس اتاق اصناف سبزوار با اشاره به تعیین کشیک‌کاری در اتاق اصناف برای ارائه خدمات بهتر به همشهریان نیز افزود: در این زمینه هماهنگ شده تا کسبه‌ای که در این ایام بیشترین برخورد را با مردم دارند شناسایی و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای آنها صورت گیرد.

فتاحی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال نیز گفت: جلسات هماهنگی برای برگزاری این نمایشگاه نیز انجام شده و به زودی این نمایشگاه نیز در سطح شهرستان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی سبب رونق اشتغال و کارآفرینی در شهرستان می‌شود، اضافه کرد: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی، بازارهای سوغات، بازارچه‌های گردشگری عوائد بسیار خوبی را برای شهرستان به ارمغان می‌آورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز در ادامه با اشاره به اینکه عرضه محصولات و ارائه خدمات خارج از شبکه اصناف شهرستان ممنوع است، گفت: در همین زمینه هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته تا در حوزه تامین آرد نانوایی‌ها، تامین میوه شب عید و مایحتاج عمومی مشکلی نداشته باشیم.

علی امید بخش با بیان اینکه در سال گذشته با تشدید نظارت‌ها شاهد کاهش شکایات مردمی در حوزه عرضه محصولات بودیم، افزود: از ابتدای اسفند ماه امسال نظارت بر اماکن عمومی و عرضه‌کنندگان محصولات افزایش می‌یابد و تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان به صورت ویژه فعال می‌شوند. وی با اشاره به فروش کپسول‌های گاز مایع در حاشیه کمربندی سبزوار به خودروهای گاز سوز نیز افزود: این کار خلاف قانون است و توزیع خارج از شبکه محسوب می‌شود که انتظار ما از نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی برخورد و جلوگیری از بروز این اتفاقات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.