کد خبر : 24326
دیدگاه‌ها برای تشدید نظارت بر تاکسی‌های سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 9:35
-

تشدید نظارت بر تاکسی‌های سبزوار

ایمنا معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار از تشدید نظارت  بر فعالیت تاکسی‌های این شهر خبر داد. بهزاد ریواده اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن در ماه گذشته، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت توسط تاکسی‌داران درون‌شهری، رانندگان تاکسی‌های بیسیم ۱۳۳، تاکسی تلفنی و

ایمنا

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار از تشدید نظارت  بر فعالیت تاکسی‌های این شهر خبر داد.

بهزاد ریواده اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن در ماه گذشته، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت توسط تاکسی‌داران درون‌شهری، رانندگان تاکسی‌های بیسیم ۱۳۳، تاکسی تلفنی و سرویس مدارس، حضور بازرسان خود را در سطح شهر افزایش و با جدیت بر روند عملکرد آنان نظارت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی از سوی این سازمان صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رانندگان تاکسی موظف به رعایت همان نرخ مصوب ابتدای سال هستند و حق دریافت هیچ‌گونه وجه اضافی از مسافران را ندارند.

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار تأکید کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم به‌محض مشاهده هرگونه تخلف با اعلام کد تاکسی یا نام آژانس، مراتب را به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ اعلام و منتظر حصول نتیجه باشند.

ریواده اضافه کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۳۹۲۴۱۰۲۰۰ پیامک شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را به مسئولان شهری اعلام و پس از مدت زمان کوتاهی پاسخ موردنظر خود را از طریق همین شماره پیامک دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.