کد خبر : 10765
دیدگاه‌ها برای تشکیل ستاد مدیریت عملیات زمستانی در شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 19:30
-

تشکیل ستاد مدیریت عملیات زمستانی در شهر سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از تشکیل ستاد مدیریت عملیات زمستانی در شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی افزود: منظور از عملیات زمستانی در شهر، مجموعه ای از عملیات است که در طول زمستان، با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و به دلیل برودت هوا

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از تشکیل ستاد مدیریت عملیات زمستانی در شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی افزود: منظور از عملیات زمستانی در شهر، مجموعه ای از عملیات است که در طول زمستان، با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و به دلیل برودت هوا انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این راستا شهرداری ها با توجه به وظایف خود در شهرها باید با پیش بینی و تدارک تجهیزات مناسب آمادگی لازم را برای مواجهه با آن ، کنترل و مقابله با مشکلات ناشی از نزولات آسمانی داشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: این ستاد علاوه بر برنامه ریزی لازم جهت پاکسازی معابر و فضاهای عمومی، در راستای ایجاد شرایط ایمن برای عبور و مرورشهروندان و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی اقدام می کند.

کوشکی همچنین اضافه کرد: سیر تحول زندگی انسان بر روی کره زمین حاکی از این است که انسان همواره در زندگی خود درگیر حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی متعددی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی های مهیب و… است که از دیرباز جان و مال او را مورد تهدید قرار داده است.

وی بیان کرد: در این میان انسان با پذیرفتن این واقعیت همواره در تلاش جهت بدست آوردن امنیت بیشتر و کاهش این گونه حوادث و سوانح بوده است.

او در ادامه بر اقدامات عملیاتی و مدیریتی شهرداری و سازمان های تابعه با فرا رسیدن موج سرما بارش نزولات جوی (برف و باران) تاکید کرد.

جانشین رئیس ستاد بحران شهرداری سبزوار از شهرداری به عنوان متولی اصلی ارائه خدمات شهری که مسئولیت کنترل شرایط بحرانی ناشی از بارش برف و باران و جلوگیری از بروز سیلاب های شهری را یاد کرد و ضمن آمادگی در مواجهه با این شرایط گفت: ستاد عملیات زمستانی در محل شهرداری ها و به ریاست شهردار تشکیل می شود.

کوشکی با بیان اینکه دستورالعمل ابلاغی مدیریت عملیات زمستانی در شهر توسط سازمان شهرداری و دهیاری های کشور به منظور جلوگیری از سیلاب های شهری در یخبندان تهیه و تدوین می شود، بر اجرای دقیق مفاد آن از سوی مدیرعامل سازمان پسماند و رئیس کارگروه سیلاب های شهری شهرداری سبزوار تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در پایان اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم از سوی سایر اعضای ستاد متشکل از مدیریت ها و سازمان های وابسته شهرداری را در این زمینه خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.