کد خبر : 30891
دیدگاه‌ها برای تصادف در محور سبزوار یک کشته و ۱۴ مجروح بر جا گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 11:26
-

تصادف در محور سبزوار یک کشته و ۱۴ مجروح بر جا گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر ۲ سانحه رانندگی در محور سبزوار از شب‌گذشته تاکنون، یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند. مسلم فائق‌نیا افزود: در پی واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار- شاهرود که صبح امروز رخ داد، یک

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر ۲ سانحه رانندگی در محور سبزوار از شب‌گذشته تاکنون، یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

مسلم فائق‌نیا افزود: در پی واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار- شاهرود که صبح امروز رخ داد، یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شده‌اند.

وی اظهار داشت: یک مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحات سر صحنه جان باخت و سایر مصدومان که حال دو نفر آنها وخیم بود، از طریق اورژانس هوایی و سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد شهبد بهشتی سبزوار منتقل شدند.

فائق‌نیا افزود: همچنین در حادثه دیگر که شامگاه شنبه بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید و  پژو در مسیر جاده سبزوار نیشابور رخ داد،  ۹ نفر مصدوم شدند که مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان امداد سبزوار انتقال یافتند.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.