کد خبر : 882
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 19:49
-

تصاویر پیشنهادی برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی

عصرایران – امروز یکی از نمایندگان دلواپس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که طرح دوفوریتی تغییر ساعات کار در ماه رمضان تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است. ۱۰ نماینده هم به وزیرتصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی دادگستری تذکر داده اند که چرا خاتمی ممنوع البیان و ممنوع التصویر و ممنوع

عصرایران – امروز یکی از نمایندگان دلواپس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که طرح دوفوریتی تغییر ساعات کار در ماه رمضان تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است. ۱۰ نماینده هم به وزیرتصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی دادگستری تذکر داده اند که چرا خاتمی ممنوع البیان و ممنوع التصویر و ممنوع الخروج نیست؟! هفته گذشته هم یک فوریت طرح زندانی کردن کسانی که وازکتومی می کنند را تصویب کردند. چند روز پیش هم مجلسی ها،‌ تصاویری از زنان ساپورت پوش را در مانیتورهای بزرگ صحن علنی پخش کردند تا به وزیر کشور در این باره تذکر و کارت زرد دهند.

با توجه به این که گویا مجلسی ها فکر می کنند که مهم ترین مشلات جامعه،‌ عدم تغییر در ساعات کاری رمضان، ساپورت پوشیدن چند زن و دختر،‌ وازکتومی کردن چند مرد و ممنوع نبودن حرف زدن رئیس جمهور پیشین است،‌ تصاویر زیر را به عنوان مشتی نمونه خروار به مجلسی ها عرضه می کنیم تا بلکه این ها را هم از مانیتورهای مجلس پخش کنند و در جریان باشند که مردم ایران با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم می کنند.

سرقت و زورگیری از مشکلاتی است که مردم را بسیار می آزارد و حتی در روز روشن و مرکز شهر هم اطمینانی به این که زورگیرها و کیف قاپ ها نخواهند آمد،‌ نیست. آیا نباید به طور ریشه ای این مشکل ضدامنیتی را به حداقل رساند؟ وجود زورگیرها،‌ از حضور ساپورت پوش ها حتماً خطرناک تر است.

zorgiri

جاده های نامناسب،‌ خودروهای بی کیفیت و فرهنگ پایین رانندگی سالانه بیش از ۲۰ هزار ایرانی را به کام مرگ می کشد. تعداد بیشتری را مجروح می کند و هزاران میلیارد تومان هزینه های مادی آنی و آتی به جامعه تحمیل می کند. نمایندگان برای الزام خودروسازان به همسان سازی کیفیت خودروهایشان با انواع مشابه خارجی، بهسازی و ایمن سازی راه ها و ارتقای فرهنگ رانندگی مردم چه کرده اند؟ فرهنگ، فقط در نوع پوشش خانم ها خلاصه نمی شود. بهبود وضع رانندگی هم کار فرهنگی می خواهد.

tasadof01 tasadof02 tasadof03

– ۵۵ درصد از طلاق‌ها در کشور به دلیل اعتیاد است.
– ۶۵ درصد از همسرآزاری‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۳۰ درصد از کودک‌آزاری‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۲۵ درصد از قتل‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۲۳ درصد از نزاع‌ها و خشونت‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۳۵ تا ۴۰ درصد از سرقت‌ها به دلیل اعتیاد است.
– ۶۵ درصد زندانی ها مستقیم یا غیر مستقیم با مقوله مواد مخدر سر و کار دارند.
– برای مبارزه با مواد مخدر ۳ هزار و ۷۵۰ نفر شهید شده اند و ۱۲ هزار تن دیگر جانباز.
مجلسی ها بفرمایند آیا این فاجعه بزرگ ملی نیاز به طرح های چند فوریتی و البته نظارت بر اجرای قاطع مصوبات ندارد؟

etyad01
آیا برای دیدن عکس جوانان مملکت که در وضعیت اسفناک اعتیاد گرفتار شده اند هم مانیتورهای صحن علنی را روشن خواهند کرد یا فقط زنان و دختران ساپورت پوش را می بینند؟

etyad02

هزاران نفر بر اثر آلودگی مستمر هوا در سال می میرند. از ریزگردهایی که زندگی را بر مرزنشیان تنگ کرده تا گازهای آلاینده ای که مردم شهرهای بزرگ را خفه می کند.
راستی وقتی بنزین های آلوده توزیع می شد چرا خبری از طرح های دو فوریتی و کارت زرد نبود؟

alodegi01 alodegi02 alodegi03
این عکس تزئینی است ولی می توان آن را به عنوان نمادی از پارازیت به کار برد و از مجلسی ها پرسید:‌ آیا شده یک بار هم طرح دو فوریتی بدهید برای بررسی این که آیا پارازیت ها بر روی سلامت مردم اثر منفی دارد یا خیر؟

parazit

خود مجلسی ها بهتر از هر کس دیگری می دانند که چند درصد مردم زیر خط فقرند. تازه فقیر صرفاً کسی نیست که در حاشیه ها و بیغوله ها زندگی می کند بلکه بسیاری از کارمندان و کارگرانی که اگر نیازمند یک عمل جراحی ساده شوند شیرازه مالی زندگی شان از هم می پاشد هم فقیرند ولو آن که لباس های مرتب بپوشند و صورت به سیلی سرخ دارند.

faqr01 faqr02 faqr03

کودکان کار،‌ نه توطئه استکبار است و نه حل این مشکل در بن بست تحریم ها گرفتار. این ها کسانی هستند که طبق قانون اساسی باید از تحصیلات رایگان برخوردار شوند و طبق اعلامیه حقوق بشر که ایران نیز آن را امضا کرده، از کودکی خود لذت ببرند. اما کار در محیط بی رحم جامعه بزرگسالان آنان را از رشد باز می دارد و بعضی هایشان هم مجرمانی می شوند که جامعه ساخته است. مجلسی ها،‌ خود فرزند دارند ولی چرا برای حل مشکل این فرزندان مظلوم ایران، کاری نمی کنند؟ راستی جرم انگاری برای وازکتومی مهم تر است یا رسیدگی به حال کودکانی که پدران شان وازکتومی نکردند و کودکانی محروم از لذت کودکی با جامعه تحویل دادند؟!

kodakan-kar01 kodakan-kar02 kodakan-kar03

محیط زیست ایران با سرعت تمام در حال نابودی است. بسیاری از گونه های جانوری و گیاهی از بین رفته اند یا در معرض انقراض اند. وضعیت جاهایی مانند دریاچه ارومیه و بختگان و جنگل های بلوط زاگرس و اراضی شمال و سواحل جنوب و … هم که روز به روز بدتر می شود.
آقایان و خانم های نماینده! اینجا ایران است و شما هم ایرانی.

mohit-zist

کمبود،‌ گرانی و قاچاق دارو

آیا مجلسی ها نسخه به دست برای پیدا کردن یک دارو کل شهر را گشته اند؟!

daroo

سونامی سرطان

کجای دنیا این همه آدم سرطان می گیرند؟‌ مجلسی ها از خودشان پرسیده اند علت چه می تواند باشد؟

saratan01

تکدی گری

(بدون شرح)

takaddi-gari

یک چهارم ازدواج ها به طلاق منجر می شود. مجلسی ها بهتر است به جای ابراز ناراحتی از فروپاشی بنیان های خانواده در غرب، فکری به حال فروپاشی خانواده های ایرانی کنند.

talaq

زنان کارتن خواب
بله!‌ اینجا هم ایران است و اگر مجلسی ها این صحنه ها را نمی بینند،‌ می توانند تصاویرش را در مانیتورهای مجلس تماشا کنند تا بدانند دور و برشان چه می گذرد؟! چرا فقط زنان ساپورت پوش را می بینند و این زنان را نه؟!

karton-khab01 karton-khab02 karton-khab03

البته این تصاویر همان طور که ذکر شد، مشتی بود نمونه خروار و اگر چشم بگشایند و اندکی از سیاسی کاری دست بردارند، واقعیت های زیادی را پیرامون شان می بینند…

لعلهم یتفکرون!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مجید چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

واعضان کین گونه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
پرسشی دارم زدانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند

متاسفانه این مشت جماعتی که در دو سه دوره ی گذشته پاشون به مجلس بازشد دقیقا نمادی از طالبان ایرانی هستند که بجای بررسی و رفع مشکلات مردم دنبال غرض ورزی شخصی و یا تصحیح فرهنگ ناشناخته ایست که قراراست با زور به خورد مردم بدن که الله و بالله دین این چیزیه که ما تعریف میکنیم و شما موضفید ولو با زور شلاق هم که شده برید بهشت چرا که چون تنها نمایندگان خدا در روی زمین ما هستیم
اگه مصوبات مجلس رو در این مدت هم ببینید کاملا مشخص میشه که فقط دغدغه ها شخصی و دنباله رو کورکورانه حرف عده ای خاص است ( متاسفانه )
اما اگر گروهی مردمی برای تحقیق و تفحص از همین نمایندگان به اصطلاح مردمی شروع به بررسی تحرکات نمایندگان کنند جز عده ای معدود مابقی همه ازخط قرمزها رد شدند
نیازی به نام بردن آقای (ر) نماینده معلوم الحال که دم از فرهنگ سازی تماشاگران فوتبال در برزیل میزد
آقای (ب) کسی که نزدیکی با احمدی نژاد جایگاه های مختلفی براش بوجود آورد
آقای (م)که با ساخت موسسه ای شخصی اقدام به فعالیت های انحصارطلبانه زده
و … نیست چراکه مردم فهیم کشورمون ایران خودشون رصدکننده ی این مسایل هستند
انشالله با شخم زدن مجلس در دور بعدی خط قرمزی به روی تمام این تفکرات طالبان ایرانی بکشیم

وله المثل الاعلی فی السموات و الارض

نظرات بسته شده است.