کد خبر : 710
دیدگاه‌ها برای تصویب تدوین طرح جامع فرهنگی در شورای اسلامی شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 11:06
-

تصویب تدوین طرح جامع فرهنگی در شورای اسلامی شهر سبزوار

سبزواریان.کام: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار از تصویب کلیات تدوین طرح جامع فرهنگی سبزوار توسط اعضا شورای شهر خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، قاسم حسینی‌زاده با بیان اینکه این طرح توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است، اظهار داشت: در این طرح تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر سبزوار در نظر گرفته شده است.

hoseinizadehسبزواریان.کام: رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار از تصویب کلیات تدوین طرح جامع فرهنگی سبزوار توسط اعضا شورای شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قاسم حسینی‌زاده با بیان اینکه این طرح توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است، اظهار داشت: در این طرح تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر سبزوار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با رأی اعضای شورا کلیات آن مصوب و برای بررسی، به شهرداری مجوز داده شد تا جزئیات طرح را بررسی و پس از تدوین طرح را به شورا ارجاع کند.

وی با بیان اینکه در این جلسه پیشنهادات کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی نیز بررسی شد، تصریح کرد: به پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مصوب کرد تا زمین‌هایی که مشاء و فاقد سند است و زمین‌هایی که چهره شهر را به دلیل ریختن زباله توسط مردم خراب کرده است، دیوارکشی شده تا از تعدی زمین خواران نیز در امان بماند.

حسینی‌زاده ادامه داد: این مصوبه برای کارشناسی بیشتر به کمیسیون بازگشت تا طرح مورد بازنگری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری در ارتباط با رایگان کردن تدفین مردگان پرسنل شهرداری سبزوار مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا تمامی افراد شاغل و بازنشسته شهرداری به صورت رایگان و فرزندان آنان تا زمان ازدواج با ۵۰ درصد تخفیف مردگان خود را دفن کنند.

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از شهروندان نیز در شورا حضور یافتند که به مشکلات آنان رسیدگی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.